Pracovali by ste za pásom?

Príspevok v téme: Pracovali by ste za pásom?
lucymanakova

Ahojte, chcem sa spýtať na Váš názor. Pracovali by ste vo fabrike? Aktuálne pracujem ako administratívna pracovníčka ale nie je to moc dobre platená práca, dostala som ponuku pracovať vo výrobe za pásom, ale peniaze veľmi slušné. Na moje počudovanie sa veľa ľudí zhrozilo, že tam predsa pracujú len hlupáci s IQ mrazeného filé, ľudia čo nikdy nič viac nedosiahnu a podobné názory. Čo si myslíte Vy? Pracovali by ste vo fabrike alebo nie?

baddog

danielllita, iste, ja za pasom nerobim, ale ide o system, v ktorom zijeme a ako funguje, to je dolezite, aby pochopil kazdy, bez toho sa nikam nepohneme, ale ono je tu tazko nieco menit, ked v skole ludi nic nenaucia, kopu kravin, ktore nikto realne nevyuzije v zivote, ale ako sa branit takemuto zaobchadaniu, ekonomickej gramotnosti, akej-takej pravnej vzdelanosti nie, ale ani nemusia

dnes je vsetko na nete, treba si nastudovat a pochopit, pozriet statistiky, porovnat produktivitu prace, odliv ziskov, rozne ukazovatele, ako veci funguju, ale tomu nikto nerozumie, ani nema snahu, potom sa zameta s ludmi ako s handrami, toto je hlavny problem a ti namiesto, aby sa vzdelavali a argumentovali tak utocia jeden na druheho, zavidia si a este si navzajom hadzu polena pod nohy, tupa masa sa ovlada najlepsie, casto diskutovat a snazit sa ludi presvecit nema zmysel, povedia ti, ze si komunista a vec vybavena a opakuju, co poculi v mediach bez stipky uvazovania ako ovce

Danielllita