vadí mu ze pracujem ako chyzna v hoteli

Príspevok v téme: vadí mu ze pracujem ako chyzna v hoteli
evka022

ahojte ludia... ak o vyriesit problem s partnerom? jemu proste vadi ze mam vs a pracujem ako chyzna... minuly rok som skoncila vysoku pracovala som do juna vo svojom odbore v kancelarii ale za minimalnu mzdu ktoru sef odmietol zvysit aj po case... bola som v kancli od rana do vecera same stresy stale tak som si nasla novu pracu ako chyzna v hoteli v BA. Plat tu mam dvojnasobny som velmi spokojna taktiez mam skvele kolegyne proste sa mi tu paci. Priatel je ale velmi povysenecky smeje sa mi a ma hlupe narazky. Niesom ten typ cloveka ktory ked ma vs nemoze robit nic ine proste som videla ze je to lepsie platena praca tak som sem isla... ako mu povedat ze ma to zranuje ? Pracu som vzala aj koli tomu aby sme sa mali lepsie lebo bohuzial vysoka dnes uz nic neznamena a clovek na nizsej pozicii moze mat lepsi plat... dakujem

musiclover

Nečítala som všetky príspevky, ale aj ma prekvapilo (v dobrom), že Ťa vzali robiť chyžnú s VŠ, pretože na SK by som skôr očakávala problém prekvalifikovanosti na isté pracovné pozície a inak by ma teda zaujímalo, ako to je v tejto veci tu na SK. Ak máte skúsenosti, budem rada, keď napíšete. Sama som totiž uvažovala o práci chyžnej a rada by som si vyskúšala možno aj čašníčku, ale môj názor je, že by ma s VŠ rovno poslali kade ľahšie.

Sama mám VŠ vzdelanie, lenže... ono je to niekedy aj o tom, že človek po rokoch zistí, že sa mala vybrať inou cestou a netvárme sa všetci, že vo veku 18 rokov vieme, akým smerom sa ubrať, pretože realita je taká, že veľa ľudí to nevie ani v neskoršom veku a nie je na tom nič zlé. Vek je len číslo a málo ľudí je naozaj vyzretých okolo 20tky, veď každý to máme inak.