Driclor

lemma

Je normálne, že som si Driclor dala už 3krát a stále sa potím? Myslím, že menej ako obvykle, ale stále dosť:/ Čo som čítala, tak väčšine z vás to prešlo už po prvom raze, tak teraz neviem...

Sandra222

Dobrý deň, chcela by som opýtať či driclor treba zo začiatku používať každý deň počas 10 dní aj keď mi zabral už na druhý deň? Vopred ďakujem za odpoveď

lolo18

ahoj vsetkym....prosim vas na internete som videl z tohto dri cloru ROZTOK, aj nejaky GULICKOVY ANTIPERSPIRANT.....ktory by som si mal kupit????....

kokik00303

včera som prvýkrát použila driclor pred spaním a nič..:-( väčšina píšete že vám pomohol hned po prvom použití tak neviem :-(

dajrokan

Driclor pouzivam uz asi 2 roky a viem , ze zaciatky boli hrozne , ale staci dodrzat jednu jedinu vec : NESKRIABAT ! Ak toto zvladnete tak vysledok sa dostavi a budete prekvapeni a urcite vam to zmeni zivot tak ako mne :-). PS -Prestan sa tam skriabat !

Driclor×ine

Este dodam, zatial na webe ziadna poriadna studia o spojitosti Dricloru resp. o jeho obecnych efektoch na ludske telo asi asni nie je. Pokial nieco objavim, tak to tu tiez vyvesim, hlavne pre tych, ktorych zaujima, cim si potieraju telo. Bohuzial, pokial nie je poriadna studia o Driclore (a jemu podobnych), neostava nam nic ine len pochybnosti a vahanie, ci Driclor pouzit alebo nie. Predsalen tolko hlinika nie je pre telo prirodzene. Na druhej strane, hyperhydroza je velmi neprijemna (vlastna skusenost) a mnoho pripravkov (s mensim obsahom solí hlinika = bezne antiperspiranty)potlacaju pach, no nie nadmerne potenie. Antiperspiranty v sebe maju tu istu latku, akurat ju uzivame denne v mensich davkach (a uz roky ze?;)). Posledna poznamka, vsetko je jedom, zavisi na mnozstve.
Silne pripravky na rovnakej bazi ako Driclor:Perspirex, Everdry(bez alkoholu).
Menej ucinne: Exicipal Deoforte krem, Vichy Deo/Homme, Fa Rice.

Driclor×ine

(Inak sorry za pripadne gramaticke chyby v texte;))
Este dodavam nasledovny odkaz, ktory ma naviedol na wed o rakovine prs, je to:
www.diseasesfaq.com
Diskutuje tam efekt Dricloru na vznika rakoviny prs, najzaujimavejsie su nasledovne poznatky (opat anglicky):
"1) they contain aluminium; many do but there is no strong evidence that aluminium could increase the risk of cancer

2) 'anti-perspirants prevent the release of toxins, which cause cancer'; this is tosh - the purpose of sweat is to cool you down, not release 'toxins', and even if sweat did release toxins, there are plenty of other areas you sweat profusely from.
hey contain parabens, a preservative many believe is linked to breast cancer. - There is contained by fact no evidence that parabens cause cancer; the concern arises from a small study in 2004 by British researchers which found traces of parabens surrounded by tissue taken from women with breast cancer. The tumours of 20 women were tested, and for obvious reason there was no control group."

Jeden clovek tam pise jeho pribeh, ze Driclor pouzival od 20 roku a dostal rakovinu v 31-tke, ale jeho onkolog sa vyjadril takto: "I used Dri Chlor for about 2 years when I be 20 because I had hyper hydrosis. Unless you also have hyper hydrosis you have no impression the misery and embarrassment it causes. I'd be dripping with sweat even when it be freezing and on the hottest days I had to wear jumpers to hide the drizzly patches on my clothes. All this at an age where all I considered necessary to do was wear pretty clothes.

I also had breast cancer when I was 31. My surgeon and oncologist assured me in attendance is absolutely no link between breast cancer and anti perspirants. It's an internet hoax, wait till you hear the one more or less water in PET bottles."

>>>samozrejme, po prekonani rakoviny sa mladík radsej dal na botoxove injekcie (ale podla webu niektorych klinik stoji jedna injekcia do jedneho podpazia aj 9000 korun)-skor pre tych zamoznejsich.

Driclor×ine

Pre tých, ktorý majú stále pochybnosti o spojitosti rakoviny a používania antiperspirantov venujem nasledovný odkaz na medzinárodnú webovú stránku venovanú rakovine prsu: www.breastcancer.org.
Jedného dňa obdržalo mnoho ľudí email o spojitosti rakoviny pŕs s používaním antiperspirantov, pričom tvrdenie bolo, že deodoranty naopak škodlivé nie sú. Mnoho ľudí tomu uverilo a verí doteraz. Na výskume rakoviny sa intenzívne pracuje, pretože je to čoraz viac rozšírená choroba a doteraz nebola preukázaná žiadna spojitosť s používaním deo-či anti-perspirantu s rakovinou pŕs. Pôvodcom rakoviny môže byť dedičná predispozícia, ale i zlý životný štýl, znečistené životné prostredie (NO2, SO2 a pod. lietajú bežne vo vzduchu a my to denne dýchame) a vplyvy, ktoré asi ešte len čakajú na svoje objavenie. Tu je výňatok za anglického textu z už uvedenej stránky. Ma názov:
~~~~~Antiperspirants Do NOT Cause Breast Cancer~~~~~
"...Here are some reasons why the myth about antiperspirants doesn't make sense:

* There are plenty of other areas where you can still sweat: your scalp, your face, the front of your neck and down along the cleavage, down your back, in your groin area, and behind the knees (think about your all-over sweat "sprinkler system" during a hot flash!).
* Why would antiperspirants affect only breast cancer risk? It doesn't increase the risk of skin cancer in the armpit, even though antiperspirant concentration is highest there. If antiperspirant is absorbed through the skin and stored in the armpit lymph nodes, then why isn't there a higher rate of lymph node cancer?
* Even if the antiperspirant were concentrated in the armpit lymph nodes, the lymphatic fluid would not drain away to the breast. The direction of lymphatic fluid flow starts in the breast, and drains out through the armpit lymph nodes, toward the neck, and back into circulation. Additionally, there are one-way valves along the lymphatic drainage channels that keep the fluid moving in one direction (AWAY from the breast, not TO the breast).
* It's not true that "nearly all breast cancers" occur in the upper outer aspect of the breast, the part closest to the armpit. Rather, 40–50% of all breast cancers occur in that region, in part because more breast tissue naturally "lives" in this area, compared to the three other quadrants of the breast: upper inner, lower outer, and lower inner.

Why is this important?

Don't assume that what you read is necessarily true. You have to be a careful reader as you plow through the enormous amount of information out there. Whenever you read something that makes a big scary claim or concerns you, analyze it critically, and ask your trusted healthcare professional for his or her perspective. You can also express your concern to us at Breastcancer.org and we can offer you our opinion."