Ahojte.
Ide o to, že vo svojom veku 26 rokov sa mi stále nedarí nájsť babu s ktorou by som mohol mať trvalý vzťah, i keď sa takto oň pokúšam už dlhé roky ...tento problém ma preto nemálo trápi, lebo nie som proste nejaký kvasimódo a som celkom šikovný a rozumný chalan si myslím, keď teda aj na vysokej škole študujem a darí sa mi ...viem teda, že výzorom by to nemalo byť, lebo si ma aj nejaké všímajú, čo si tak všímam najmä v škole, a pokecať s babou tiež nemám problém o hocičom alebo keď sa ma niečo opýta ...ale tak no jediné čo stále mám, tak to sú len obdobia, kedy sa mi viac darí spoznávať baby buď na zoznamkách alebo naživo a obdobia kedy to proste stagnuje a nechá ma osud vyžierať osamelosťou ...rád by som to zmenil, ale ja neviem čo sa to deje, že stále nič sa na mňa nenalepí
Moje pokusy o vzťah sú akoby v začarovanom kruhu bez úspechov
Aj kvoli tym tak trochu zbytocnym pokusom, ktore uz nemienim natahovat a hrat to na kamaratstvo pre mma nema ziaden vyznam a v podstate ani nikdy nemalo, ked sa ukazalo jak sa veci maju. Proste nevidim dovod byt obklopena muzmi a ani sa mi to nepaci, ak medzi nimi nie je "moj" s ktorym chcem byt najviac a zdielat s nim tym padom i viac. Naco ako venovat svoju energiu tam, kde sa dostatocne nezuroci alebo zit v sebaklame, ze mozno niekedy ano? Mne ak uz chyba spriaznena dusa so vsetkym co k tomu patri a tu mi ziaden kamos nenahradi ani nejaky nadrzanec co sa na kamosa hrat bude. Ale ja to tak mam v podstate odjakziva a neoplati sa proti tomu ist ci nahovarat si, ze mi staci cosi menej, ked to tak nie je.
Vies niekedy je najhorsie prave to, ze hladas neustale
A hlavne. Už sa nemusím báť, že nájdem na FB jeho fotky s inou, že sa dozviem od známych, že ho videli v bare s inou, konečne môžem voľne dýchať.
Voľakedy dávno som bola sklamaná. Ale teraz som rada, že som sama, aspoň si nemusím ničiť nervy s chlapom, ktorý nič nechápe a všetko, čo spravím a poviem ofrfle.
fuuha: