Ahojte, damy co vidite na chlapoch ktori nemaju byt ani auto.. a maju uz po 30ke???? lebo tomu nerozumiem?? To chcete cely zivot splacat hypoteku vy a vsade chodit autobusom???? Ved uz od praveku sa mal o take veci ako je zabezpecenie rodiny starat muz! Papaaa
Co vidite na takych chlapoch?
30 000€ byt aj auto? :-D prosim??.. mam skusenosti s byvanim v dvoch mestach v SR (a ani jedno z nich nie je BA) a ani v jednom z nich za 30 000€ nekupim ani garzonku :-D
na hlapoch obdivujem velkost ciciny
Vyjadruju svoj nazor, aj ked sa ti nepaci, bez nadavok a urazok.
Po pri tom študovaní chodím aj na brigády ak sa dá, takže platím si veci ktoré potrebujem aj sám, mám aj nejaké to sporenie takže z toho biedneho zárobku si ešte aj niečo nešetrim. Väčšina môjho zárobku ide na prípadné opravy auta a palivo a taktiež na moje záľuby.
A áno mama sa o mňa stará, keďže nemám otca (zomrel) tak za mňa dostáva cca 200€ kým študujem. Ale nepovedal by som, že som odkázaný len na mamu viem sa o seba postarať aj sám viem si niečo uvariť, upratať, spraviť nejaké veci po dome ak treba niečo opraviť, akurát priznávam že neviem prať :D ale myslím že to by som možno aj nejak zvládol. Len pre info mám 21 rokov... aj tak ma to zaujíma že ako to bude po ukončení VŠ, som zvedavý ako to bude s tým platom lebo čo počujem od iných tak ani ľudia s VŠ nemajú nejaké extrémne vysoké platy. Ja študujem pretože to čo študujem tak ma to aj zaujíma aj keď uznávam, že nie všetky predmety sa mi páčia.
WTF? To kde je na SK take mesto, ze si tam za 30 tisic kupim byt aj auto? :D Jedine tak garzonku a stodvacinu niekde na vychode pri hranici s Ukrajinou nie? :D
Za 30 000 tis. eur 2 izb. byt aj auto? Hm, tak to by som rada byvala v takom meste...
BA je dedina, tak sa tu nenaparuj.
Nuž milá Divergencia, neviem kde žiješ, ale v Bratislave si za 30 000 eur nekúpiš ani chatrč v lese, nieto ešte 2 izbový byt a auto !!! V BA stojí 1 - izbový byt v dobrej lokalite (t.j. v širšom centre) približne