Ahojte, potrebujem nezaujatý názor. S priatelom budem o mesiac jeden rok.On má 24 ja 23. Včera mi povedal že ma pre mňa veľké prekvapenie (som si myslela že žiadosť o ruku hahhaaa :D ) No a on prišiel a že zlato (celý natešený) vybavil som ti brigádu na 3 mesiace do Nemecka upratovať. Ja kukam že to by som mu akože nechýbala . Ps neprišla by som domov ani raz za tie tri mesiace to je podmienkou zamestnávateľa odrobiť tie tri mesiace v kuse. Nie som lenivá síce študujem no prácu mám stále momentálne ako čašníčka.Co si o Tom myslíte ....Nemá má až tak rád.. Vybavili by ste frajerke brigádu niekde na tri mesiace
Potrebujem nezaujatú radu
No proste doplo mlademu že keď si mlada nie si sprosta.Teraz je urazeny že mu to nevyšlo tak hrá urazeneho a skúša ta citovo vydierať a dúfa este či predsa sa nerozhodnes odísť ,veď uznaj on už mal plány a ty si mu ich akože zničila.Rozum do hrsti a maj prosim ta svoju hrdosť a nevolaj mu proste ho ignoruj.Neboj sa ak ta ma rád tak to pochopí ak nie aj tak dobre pre teba.Držím ti palce a výdrž neboj čas všetko vyrieši len neustupuj.
dobre robis nikam nechod, je to podozrive dost, nech uz su jeho zamery akekolvek nic dobre z toho nevonia
On ma nedrží ale ani nepúšťa :( vôbec neviem v sebe pozbierať hrdosť a nevnucovat sa...Čo ho mám ignorovať či čo robiť
A taktiež ten fakt že ma bez mihnutia oka ešte natešený pošle niekde do zahraničia na 3 mesiace ..A argumentuje to tým že veď by sme sa videli nie naživo ale cez Skype ..Aha...