je na mňa nahnevaná

Príspevok v téme: je na mňa nahnevaná
belph

Čaute, mám priateľku ktorá býva kúsok od môjho mesta v jednej dedine. Čiže vždy keď sa máme stretnúť tak idem za ňou autom alebo ona za mnou busom, ale aj to ju potom odvážam domov autom kedže busy večer takmer nechodia. Minulý týždeň mi rodičia vyčítali že prejazdím veľa benzínu (za ich peniaze), a dali mi limit 40 km za týždeň (ak si nenájdem brigádu - už zháňam). Keď som toto povedal priateľke tak sa nahnevala že prečo si neurobím s rodičmi poriadok. No mne to príde trochu čudné zvoliť jej spôsob - nakričať na rodičov aby mi požičiavali ich auto bez obmedzení, ešte k tomu keď ma aj živia (študujem). Aj tak by si to nenechali a potom by mi ho nepožičali vôbec. Tak za prvé sa pýtam či je toto podľa vás v poriadku.
Ďalšia vec - dneska mi volala či by som pre ňu neprišiel do školy (30 km odtiaľto), lebo by musela čakať na bus vyše hodiny. Tak som sadol do auta a išiel som, že mi aj dá peniaze na benzín aby mi to naši nevyčítali. Cestou sa znovu nahnevala, že jej tatko pre ňu jazdí každý týždeň a jej spolužiačky majú frajerov ktorí pre ne tiež chodia každý týždeň keď majú školu dlhšie a museli by dlho čakať na bus. Pred jej domom mi nahnevane položila peniaze na sedačku a vystúpila.
V každom prípade mi je teraz z toho smutno a zároveň ma toto hnevá. Či bude teda nakoniec v poriadku keď na rodičov budem kričať kým mi nedovolia brať auto bez obmedzení???!!!

Kukliatko

Hah tak toto by som nazvala takto: využívanie a zneužívanie
Je to od nej fakt sebecké, ja každý deň čakám na autobus trištvrťe hodiny a potom ešte raz tolko cestujem ...a žijem
Pravdepodobne je to krava tak sa s nou rozid a povedz nech si najde chlapa s neobmedzovanym autom

mesacnaprincezna

Mesacny, nie je to pravda, ja s manzelom nemame ani fuka a predsa sa mame velmi radi. Nevravim, ze to nie je zataz na vztah, ale v nasom pripade to urcite nie je dovodom na rozchod ani nic podobne.

Mesačný princ