Zaujímavá týždňová dieta a moje okolie nou naozaj schudlo

Príspevok v téme: Zaujímavá týždňová dieta a moje okolie nou naozaj schudlo
stihlik

Základné pravidlá :

* absolútne vynechať cukor, soľ, alkohol, limonády, minimum oleja
* denne vypiť minimálne 2-3 litre minerálky /vody/
* denne vypiť 1 šálku žihľavového čaju
* každý druhý deň vypiť 1 šálku očistného čaju

Diéta trvá 1 týždeň a následne sa opakuje.
Ak presne dodržiavate pravidlá - (nespáchať prehrešok, aj ten najmenší je katastrofou) schudnete za 2 týždne 8-9 kg, v tele sa uskutoční zmena látkovej výmeny a ďalšie 3 roky nepriberiete.

Na prečistenie organizmu :

* dodržiavať 2 týždne a potom normálne jesť.

Na schudnutie :

* 2 týždne diéta,
* 1 týždeň pauza /normálne jesť/,
* 2 týždne diéta a potom normálne jesť.
* Nezamieňať si obed s večerou !!!

1. deň :
R : čierna káva
O: 2 rajčiny, 2 vajcia natvrdo, 1 celozrnný rožok
V : 1 kurací rezeň, alebo morčací rezeň, alebo steak, šalát + veľa jablkového octu
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

2. deň :
R: čierna káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
O : 1 kurací rezeň, šalát + veľa jablkového octu
V: 1 veľký ananás, 1 1% jogurt
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

3. deň :
R: veľa káva s trochou mlieka, i celozrnný rožok
O : 2 vajcia natvrdo, 1 konzerva tuniaka bez oleja, 1 celozrnný rožok, šalát + veľa jablčného octu
V: 10 dkg šunky, 2 rajčiny
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

4. deň :
R: čierna káva, 1 celozrnný rožok
O: 1 kurací rezeň, šalát + veľa jablkového octu
V : zemiaky s kôprom alebo s petržlenovou vňaťou, uhorkový šalát
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

5. deň :
R: 1 čierna káva s trochou mlieka, l celozrnný rožok
O: 2 rajčiny, 1 celozrnný rožok, 1 konzerva tuniaka bez- oleja, šalát + veľa jablkového octu lebo dusená ryba a uhorkový šalát
V: 20dkg šunky, ovocie /nie banány/
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

6. deň :
R : čaj s citrónom
O: 2 vajcia natvrdo, 2 rajčiny, 1 celozrnný rožok
V: jesť jedno a čo z predchádzajúcej ponuky
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj

7. deň :
R: 1 káva s trochou mlieka, 1 celozrnný rožok
O: 1/2 grilovaného kurčaťa, šalát + veľa jablkového octu
V: 2 špargle, 2 rajčiny, ovocie /nie banány/ 1 celozrnný rožok
Nápoje : 2-3 litre minerálky, žihľavový čaj, očistný čaj

provokater

takto sa moze stravovat len mentalne nesposobily clovek. skuste mi vsetci vy co drzite diety povedat: AKO SA BUDEME STRAVOVAT PO DIETE?? Dieta je logicky nezmysel. akoze po diete znova budem jest ako predtym? a nechcete najprv liecit schizofrenu? rozhodi organizmus, sposobi mnoho zdravotnych problemov. hlavne na dochodku. keby ste sa tak cely zivot stravovali pestro a zdravo. niee, to si najprv dototo telo nezdravou stravou. takto znicene ho znicime este viac dietou. a potom plne cakarne ludi u doktora. toto su dospeli ludia? nemyslim..

Elys

Odporúčam, od dievčaťa mám vyskúšané rôzne diety, ale táto je zo všetkých naj... Schudla som s ňou 10 kg. Nie je problém schudnúť, ale potom si váhu udržať. Dietu som drzala mi ulý rok, ale teraz, cez Veľkù noc som si ju nasadila pre očistenie krganizmu, lebo viem, že inak by som sa počas týchto sviatkov prejedala. Ak potrebujete poradiť, alebo povzbudiť, napíštle na email.

comasdascodasmas

nie je to jednoduche...ale naozaj to funguje...ja som aj solila (neslana nemastna dieta je pre mna osobne neudrzatelna) a a ked mi bolo zle, dala som si colu zero. Je to ozaj pre tie/ tych, ktore/í chcu schudnut za istu cenu. odporucam cvicenie, kde sa ozaj spotis...a to kazdy den aspon 40 minut..najdite motivaciu a ono za tych par tyzdnov budete radi...ale neskor burgre pizze a smotanove omacky nadobro bokom. prajem vela uspechov

Majo158

Ku diéte,
celkom dobré,
čerstvé ovocie a zeleninu áno,
ale pri žlčníkovej diéte sú PARADAJKY nevhodná potravina, a takisto celozrnné potraviny

Gima

Vláknina - čo to vlastne je?

Vláknina je označenie pre tú časť potravy, ktorá v nezmenenej forme prechádza tráviacim traktom a nepodlieha enzymatickému štiepeniu ani vstrebávaniu. Naše telo ju nedokáže stráviť, pretože neprodukujeme na to potrebné enzýmy. V literatúre sa používa pojem hrubá vláknina (crude fibre) alebo nevyužiteľné sacharidy. Ak k tejto skupine pridáme hemicelulózy a pektíny, tejto rozsiahlejšej skupine látok hovoríme „potravinová vláknina“ (dietary fibre). Pod názvom vláknina sa skrývajú aj iné, viac či menej známe zložky potravy, ako sú napríklad rastlinné gumy a slizy. Sú to všetko zložené cukry.

Rozlišujeme dva typy: rozpustná a nerozpustná vláknina

Rozpustná vláknina sa čiastočne rozpúšťa vo vode a chladením sa mení na gél. Takisto ju môžu baktérie tráviť a metabolizovať v hrubom čreve. Výsledkom tohto procesu je plyn a mastné kyseliny s krátkym reťazcom, ktoré v malých množstvách dokáže telo absorbovať. Tá sa nachádza v orechoch, zelenine, strukovinách, obilninách. ovocí, ovsených otrubách a semienkach. Podľa výskumov táto rozpustná vláknina znižuje hladinu cholesterolu a spomaľuje vstrebávanie glukózy, čím znižuje kolísanie hladiny cukru v krvi.

Nerozpustná vláknina sa nerozpúšťa vo vode a nezmenená prechádza aj tráviacim traktom. Tým zvyšuje schopnosť tela tvoriť stolicu a posunúť ju cez tráviaci systém. Nájdeme ju v niektorej zelenine, zrnách, celozrnných výrobkoch, pšeničných otrubách a semenách. Podľa výskumov urýchľuje prechod potravy cez žalúdok a črevá, a pravdepodobne znižuje riziko rakoviny hrubého čreva a konečníka.

Pretože neprodukujeme enzýmy potrebné na jej porušenie, vláknina dokáže vstúpiť do hrubého čreva neporušená. Ako náhle sa dostane do hrubého čreva, pôsobí ako potrava pre prospešné baktérie. Zvýšené množstvo dobrých črevných baktérií zlepšuje funkcie imunitného systému a potláča podráždenia a zápaly. A vy chcete tieto dobré baktérie nakŕmiť, aby sa mohli rozvíjať, a zabrániť tým zlým v prevzatí vašej črevnej mikroflóry.

Mať zdravú bakteriálnu rovnováhu v čreve je nesmierne dôležité. Mnohé štúdie preukázali početné výhody udržania zdravých črevných baktérií. Navyše, narušená bakteriálna rovnováha (disbióza) sa môže meniť expresiu génu v mozgu.

Vláknina a jej účinky

• čas, pri ktorom je črevná stena vystavená účinkom prípadných škodlivých látok v strave, pretože urýchľuje prechod trávenej potraviny črevami
• znižuje hladinu cholesterolu v krvi
• pomáha bojovať proti obezite, má využitie pri redukčných diétach
• predlžuje pocit sýtosti
• pomáha diabetikom udržať si stabilnejšiu hladinu cukru
• ovplyvňuje rýchlosť vstrebávania živín
• zväčšuje objem trávenej potraviny
• odstraňuje zápchu
• je účinným prostriedkom pre ľudí trpiacich na zápchu, hemoroidy a žlčníkové ťažkosti
• priaznivo vplýva na stav ďasien a výskyt zubného kazu

Vláknina a pocit sýtosti

Vláknina podporuje nasýtenosť žalúdka dvoma faktormi - zhmotňuje potravu do väčšej masy a spomaľuje trávenie. Vzhľadom k tomu, že žalúdok nezaujíma počet prijatých kalórií, ale objem prijatej stravy, vláknina spôsobuje pocit plnosti. Navyše, potravinová vláknina patrí medzi sacharidy a v závislosti od štruktúry poskytuje malé množstvo energie (cca 2 kcal/g, t. j. 8 kJ/g).

Vláknina a riadenie inzulínu

Výhodou pomalého trávenia je zvýšená inzulínová citlivosť a riadenie glukózy v krvi. Konzumácia potravín s vysokým obsahom vlákniny spomaľuje vstup živín do krvi. Napríklad, pomalšie uvoľňovanie glukózy do krvi umožňuje inzulínu jej efektívnejšiu distribúciu. Nech už sú vaše ciele akékoľvek, zvýšená inzulínová citlivosť vytvára vhodné podmienky pre dobrú kompozíciu tela.

Konzumujte vlákninu, zbavíte sa toxínov

Vláknina pomáha normálnej stolici, a preto jej musíte konzumovať dostatok. Vaše črevá tlačia nestrávené potraviny pozdĺž svalových kontrakcií, a ak je vaša stolica v poriadku, ľahšie sa pohybuje vo vašich črevách.

Dôvod toho, prečo chodíte na veľkú potrebu je ukrytý v tom, že sa vaše telo zbavuje toxínov. Ak dovolíte, aby odpad odpočíval vo vašom zažívacom systéme príliš dlho, začnete reabsorbovať tieto toxíny. Telo, ktoré je zaťažené reabsorpciou toxínov, nemá kapacitu zbavovať sa nových toxínov vstupujúcich do systému. To znamená, že toxíny sa naďalej vo vašom tele hromadia, čo môže viesť k početným zdravotným problémom.

Toxíny sa v stolici prejavujú niektorými z nasledujúcich problémov:

• únava
• nervozita
• žalúdočné a črevné ťažkosti
• zlá absorpcia živín
• kožné prejavy
• endokrinné narušenia
• bolesti hlavy
• artritída
• bolesť krížov
• ischias
• alergie
• astma
• srdcové nepravidelnosti
• patologické zmeny v prsníku

aaa111

Tak váže som si preštudovala túto dietu ,všetko je to o tom či chceme schudnúť a byť chudší na nejaký čas alebo do nejakého času.Z dlhodobého hladiska je to trochu chudobné.Každý kto sa trochu rozumie výžive vie čo tým myslím.