Problém nájsť si partnera

Príspevok v téme: Problém nájsť si partnera
alexx123

Dobrý deň,
Cítim sa trochu trápne že zakladam túto diskusiu, ale začína ma prepadať panika a chcela by som počuť nejaké pozitívne príbehy.
Mám 25 rokov, študujem medicínu v poslednom ročníku v Bratislave. V škole sa mi myslím dari, mám super priateľov, výzorovo podľa okolia vyzeram dobre, mam kopu koníčkov, veľa som cestovala aj vramci školy aj mimo.
Vždy, asi od svojich 15 som túžila po priateľovi, ktorý by mi bol parťákom a mali by sme pekny vztah, ale akosi sa mi nedarí ho stretnúť. Na strednej som zažila veľké sklamanie, potom som sa prvé dva roky z neho spamätávala a nikoho som nehľadala, no ale potom, ako som si povedala, že je ten čas, tak je to iba sklamanie za sklamaním. Boli tam nejaké pokusy o vzťah, ale bohužiaľ nestretla som za ten čas nikoho,s kym by to vyšlo. Naozaj tomu nerozumiem, prehnane nároky nemam, chodila som aj na dating apps, pýtala som sa kamošiek nech ma s niekym zoznámia. Nepoznám nikoho, kto by bol v podobnej situácii ako ja, väčšina mojich kamosiek si nemá problém nájsť priateľa. Už začínam byt z toho fakt depresívna, začínam mat dokonca pocit, že to, že som nemala vážny vztah v mojom veku je bráne ako red flag (bolo mi to povedané na jednom rande cez dating apps), no a že nikdy nikoho nestretnem. Veľmi by som si priala mat šťastie v laske, je to pre mna fakt dôležité ale mam strach, že je to nejaký môj osud byť sama a pozerať sa na šťastné páry. Cítim sa fakt menejcenne kvôli tomu voči iným dievčatám a občas si želám byť viac ako ony, že možno je to mnou, nejaká chyba vo mne. Obecne počúvam od okolia, že niekto ako ja sa nemôže mat problém zoznámiť.
Nemôžem uz ani chodiť na sociálne siete a pozerat sa na všetky tie páriky, taka som z toho nešťastná.
Bola som aj u psychologicky a tá mi povedala, že sa nemam na to tak sústrediť, že ono to určite príde same. Ale ja neviem, skôr mam pocit, ze som nejaká zakliata a je to môj osud.

mozebyt

eeve131