Žiletka alebo Veet?

Príspevok v téme: Žiletka alebo Veet?
suzie

Ahojte všetci, mám jeden problém. Prednedávnom som si začala holiť nohy a robím to krémom Veet. Lenže sa chcem holiť aj v intímnich partiách a bojím sa, že Veet by mohol nejako chemicky zreagovať, alebo niečo také. Preto vás prosím, poraďte: Čo je podľa vás lepšie, žiletka alebo Veet? A ešte mám pár otázok, ak by som sa holila žiletkou, potom musím použiť aj nejaký krém, však? A predtým sa nemá použiť nič? A treba tie žiletky aj po určitej dobe aj meniť, alebo mi stačí jedna? Ja som v tomto fakt začiatočník, takže sorry, že sa tak blbo pýtam, ale neviem, koho iného by som sa na to opýtala. Za rady vopred ďakujem.

User_37597

zufala11
v protismere mozes holit..ale penou..moze byt otcova.ked nie ta tak kludne aj sprchovym gelom.ale nieze s budes holit niekedy na sucho...

zufala11

Ahojte! Mam 15 a chcem sa začať holiť žiletkou. Ale neviem do akého smeru?? A používa sa na to aj nejaká pena?? Ak áno, môže sa aj mužská? ( žijem s otcom)
Pls poraďte mi !!!!!

leealoloool

ten veet debut krem je fakt bombs len si ako kazdy iny treba naniest hojne cakat tak 8 minut a riadne to zospachtlovat a uaaaaaaaaaaaaaaaaaaau bez chlpov tak 3 dni v dm stojiokolo 4,19 a v 101 4,59 aôlbo 4,99 a pasky tolko isto stoja a su bomba a mna skoro vobec nebolia iba ten vosk je trosku problem dat dole anodporucam pre vsetky zaciatocnicky aj ziletky venus embrace to je fakt sila ale draha a venus breeze kde nepotrebujes gel na holenie

iti

ahojky pre suzie,vet debut je fajn dep.krem pomaha ale tam dole hlavne na dlhe chlpy ne skus ziletku neodporucam pasiky fest bolia aj ked mne zaberaju 100 vsade

simka111

Aku ziletku alebo holiaci strojcek by som mala pouzivat ked mam velmi citlive nohy... normalne si oplachnem nohy teplou vodou,nanesiem gel a oholim,lenze za par minut mi naskocia cervene bodky a na druhy den mam zase chlpky :(

trrrrrrc