Sebapoškodzovanie

Príspevok v téme: Sebapoškodzovanie
blackshadow

Zdravím všetkých ,čo sa rozhodli sem kliknúť. Založila som túto tému , pretože na Slovensku je sebaposkodzovanie ešte stále tabu , pritom v USA a v iných vyspelích štátoch sa o tomto probléme otvorene hovorí, čím sa predíde dosť značnej neinformovanosti ako je na Slovensku. Ak s tým máte nejaké skúsenosti , alebo skrátka sa chcete niečo dozvediet , napísať určite napíšte! Ľudia by o tom mali byť informovanejší

Simka2020

Ahojte, touto cestou by som Vás všetkých chcela poprosiť o pomoc. Som študentkou posledného ročníka psychológie na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave a oslovujem Vás prostredníctvom tohto príspevku z toho dôvodu, že hľadám mladých ľudí od 18 rokov, ktorí by boli ochotní zúčastniť sa výskumu pre moju diplomovú prácu, ktorá znie Sebapoškodzovanie u mladých ľudí a možnosti jeho zvládania. Výskum bude prebiehať formou rozhovorov, pričom všetky poskytnuté informácie budú úplne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí, ktorí sa v minulosti sebapoškodzovali a dokázali sa nejakým spôsobom z tohto životného obdobia už dostať. V prípade akýchkoľvek otázok ma pokojne kontaktujte prostredníctvom e-mailu: simona.tittelova@gmail.com

Es2019

Ahojte, som študentkou psychológie v Olomouci. Oslovujem vás prostredníctvom tohto príspevku z dôvodu, že *hľadám* ľudí - konverzačných partnerov pre svoju diplomovú prácu - Stigmatizácia a sebastigmatizácia u zámerne sebapoškodzujúcich osôb. (Bakalársku prácu som mala na tému Zámerné sebapoškodzovanie). Výskum bude prebieha formou rozhovorov. Všetko bude kompletne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí vo veku od 18 rokov, ktorí sa v minulosti či naďalej v súčasnosti sebapoškodzujú. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktuje prostredníctvom mailu: vyskumdsh2017@gmail.com. Ďakujem vopred.

Es2017