kazdy mesiac chora

Príspevok v téme: kazdy mesiac chora
lucia87

Chcela by som sa opytat, ci niekto nahodou nevie, z coho moze pramenit moj problem...Od asi novembra som pravidelne kazdy mesiac chora, vacsinou to byva zapal hrdla, dychacich ciest, ale aj anginy, prechladnutie, viroza a prednedavnom som mala aj stafilokoka, pocit navalu energie sa mi strieda s vycerpanostou a asi pol roka mam vkuse teplotu 37,0-37,3. Chvilu som verila lekarke, ze je to vsetko zo stresu, pretoze som pracujuca studentka, ale chut do zivota a pozitivny pristup mi nechybaju, necitim sa stresovana. Vysledky krvi mi ukazali normalne hodnoty sedimentacie, imunitny system mam v poriadku tiez. Pomoooc, uz som zufala. Pred tyzdnom som bola chora a teraz zase lezim v posteli s crevnou chripkou! To predsa nie je normalne!

radca

Lucia, Ja, Tulip,

skuste si dat vysetrit vnutrobunecnu imunitu. Mohol by to sposobovat EB-virus, alebo chlamydia-pneumonae.

sgr

lucia87: jaaj moja viem o com hovoris. Keby som mala vypisovat vsetky svoje diagnozy.. Som chora nie kazdy mesiac ale kazdy druhy tyzden uz od svojich asi 5 rokov. Mam chronicky zapal prinosovych dutin, alergie na vsetky antibiotika, precitlivenie nosa na vsetky kvapky a spreje, permanentne hnisave anginy a tak dalej. Zijem s tym vkuse. Ked som mala asi 13 mi zistili oslabeny imunitny system a som sa nan liecila. Par rokov neskor (ked som bola oficialne zdrava) iny lekar zistil (alergolog), ze doliecena nie som. Tak sa sypem liekmi dodnes. Tak ti naozaj nezavidim :(

RNG

Tema stale bezi, ludia stale nevedia co im je, lekari este stale poddiagnozuju boreliozy, chlamidie, rozne virusy a mykoplazmy.
Brante sa aspon branim selenu, zinku probiotik, pripadne silnejsimi ako oreganovy olej ,GSE, extrakt z olivovych listov ....

tatjana