Samota, zaciatky starnutia

Príspevok v téme: Samota, zaciatky starnutia
Ramonik

Ahojte!
Som prekvapena, ale rozhodla som sa napisat, lebo cim viac nazorov budem pocut, tym lepsie.
Mam 38 prec. Nemam depresiu. Ale uz ma to tu na tomto svete nebavi, neviem si predstavit fungovat dalsich 40 rokov.
Vzdy som bola velmi silna a extremne dlhu dobu a na vsetko vzdy sama.
Zijem uz 20 rokov v zahranici.
Vystriedala som dve krajiny, v jednej som si spravila vysoku ale kedze v tej dalsej nebola uznana pracujem ako lacna pracovna sila.
Ide o to, ze mam uz skoro 39, vzdy som bola velmi pekna zena ale nikdy som nemala vztah!
Ak nepocitam svoj prvy trojmesacny, ukoncil ho on, bol prelietavy.
Cely svoj zivot nam problem s intrigami od ostatnych zien, ktore mi zavideli, takisto problemy v rodine-je to take podobne... a najhorsie na tom je, ze ja som nikdy nic kvoli tomu nemala, vzdy som cakala na obyc chalana/ ale nesmie to byt alkoholik atd/ kym bude mat niekto zaujem.
Nikdy nik.
teda mali, ale len na jedno, poniektori, stale si vybrali tie vacsie kravky namyslene.
Mne vzdy ostali oci pre plac. Skusala som vsetko a vzdy to skonci rovnako. Viete keby to bolo 5-10 rokov...ale 20????
a teraz moj druhy problem
viem, bude sa vam to zdat povrchne ale uz aj tak moje narusene sebavedomie kvoli chlapom a ziadnej laske nikdy a kopy problemov na ktore som bola ina sama dostava zabrat a bohuzial som sa velmi zmenila fyzicky v tvari-ako iny clovek v priebehu roka.
Som dric, takze postava super sportova, strava tip top ale neviem sa zmierit s tym ze z takeho pekneho dievcata sa stala taka podivna stara mys.
Viete ja mam obrovsky strach. ja som teda mala par 3 mesacnych vztahov - bohuzial vsetci chlapi mi nejakym sposobom ublizili, velmi kritizovali vzhlad, plet, ze uz nie som najmladsia atd a teraz uz ani pekna nie som.