Osamelosť, vzťahy

Príspevok v téme: Osamelosť, vzťahy
somsmutna

Viete čo? Snažím sa byť v pohode, čakať.. ale je mi z toho strašne smutno.. odkedy som ukončila môj dlhoročný vzťah, akosi neviem nájsť nikoho, s kým si sadnem.. mám 23, som slušná baba, študujem na výške, pracujem, mám svoje hobby, kamarátky.. veľmi mi v živote chýba láska.. mám pocit, že do tejto doby nepatrím.. strašne túžim po vernom, úprimnom chalanovi, ktorý bude zároveň môj najlepší priateľ ale ja mám pocit, že sa všetci už minuli.. že ani nemám šancu sa s nikým už zoznámiť.. ako by som si to pekné už odžila.. velmi mi to chýba, mať niekoho blízkeho.. neviem, čo mám robiť..

Libertz

skoda ze si tu nenechala kontakt na seba, ja toto poznam velmi... jako keby som sem nepatril na tento svet. Keby nahodou napis na 19seals94@gmail.com

matriska

VERONIKA234

To je uplne normalna vec, predsa len kazdy z casu na cas potrebuje mat pri sebe niekoho blizkeho, ale taktiez niekedy treba mat svoj klud.

Veronika234

Každý Single človek má asi obdobia, keď mu niekto blízky chýba, ale aj také, že je spokojný zo svojej emocionálnej nezávislosti a slobody.

Tomas12345

Zrejme si to ani neuvedomujes, ale Boh ťa miluje tak veľmi ako nikto iný na svete. Poslal svojho jediného Syna z lásky k nám, aby nezahynul nik kto v neho verí ale mal život večný. Hľadaj lásku v Bohu. Ostatné veci ber len niečo ako bonus.

Thomasis