Nič som v živote nedokázala

Príspevok v téme: Nič som v živote nedokázala
smutnaalica

Ahojte, mám takého červíka pochybností po dnešnom dni. Mali sme stretávku zo strednej po 9-tich rokoch. Boli tam aj spolužiačky ktoré vyštudovali VŠ, majú dobrú prácu. Každý o sebe niečo povedal, no partia dievčat sa mi začala doslova vysmievať a urážať ma kvôli tomu, že mám len strednú školu, vraj som v živote nič nedosiahla a nikam som sa od školy neposunula. Úplne som zamrzla. Pracujem ako asistentka v stavebnej firme, je pravda že nemám vysokú školu, mám ukončenú SŠ s maturitou. Pravdupovediac ešte som nezažila aby ma niekto ponižoval kvôli tomu že nemám školu a kariéru. Som zasnúbená, snúbenec študuje VŠ právnickú. Na toto mi povedali že "vrana k vrane sadá", že nechápu ako môže byť právnik so stredoškoláčkou a asistentkou, povedali to dosť nadradene. Vraj nie sme intelektovo na rovnakej úrovni. Potom sa začali medzi sebou baviť o tom že vysokoškoláci by mali mať vysokoškolákov a tá nižšia trieda by sa mala dávať dokopy s rovnými. Ako fakt nechápem niektorých ľudí, cítím sa teraz ako tá najväčšia nula pod slnkom. Je mi z toho smutno.

Beatik_Mm

Nič si z toho nerob! Ani ja nemám vysokú školu ale za to mám dobrú prácu, ktorá ma uživí. Kde je napísané, že človek musí mať vysokú školu? To vôbec nie je vizitka toho, čo si dosiahla a čo nie!

Makomak

Kasli na to,takyto ludia si vzdy musia niekoho najst aby si liecili svoje komplex aj ego.
To iste je aj na soc sietach,vacsina su stastni,bohati,uspesni,krasni,ale v skutocnosti to tak nie je.ludom uz uplne sibe a potrebuju si nieco dokazovat.