Čím sa živíte?

Príspevok v téme: Čím sa živíte?
preziIvka

taká otázka, čo robíte a prácu, ako sa živíte? ja teraz končím vš a nemám absolútne žiadne poňatie čo robiť so životom... vyštudoval som hlúpy odbor len kvôli titulu aby som spravil rodičom radosť (humanitný odbor)... brigádujem v obchode a asi tam zostanem nejaký čas po skončení školy ako pracovník na TPP

ale teraz to na mňa všetko tak doľahlo a cítim sa úplne na nič... nikdy som nebol dobrý študent, v ničom som extra nevynikal a som strašný odkladač povinností... preto som vlastne skončil aj na takej vš kde som, inde by ma už dávno vyrazili, tu na tejto škole stačilo učiť sa na skúšky jeden večer pred a mal som A-čka, B-čka....

neviem čo robiť, lebo nemám žiadne špeicálne zručnosti, talent, nič... preto práve tá práca v obchode ale dosť ma to trápi, lebo vraj som mal študovať na to aby som "niečo znamenal" a skončím ako predavač, síce ma práca baví ale neviem ako dlho ešte...

proste budem jeden z bandy hlupákov, čo neuspeli v živote. celé to na mňa poslednou dobou spadlo, a som úplne demotivovaný...

chcel by som naučiť niečo, o čom by som mohol povedať že je "zručnosť", napríklad naučiť sa opravovať počítače, elektroniku.. to by ma aj bavilo ale prišiel som na to dosť neskoro.. a neviem či bude možné vôbec sa do toho dostať... naučiť sa to je jedna vec, ale druhá vec je byť schopný z toho urobiť aj nejaký profit....

neviem, čo od života očakávať, len tak doma sedím, občas idem von, občas si zašportujem nech aspoň nie som tlstý, ale inak nič zaujímavé sa v mojom živote nedeje.....

a prečo som dal túto tému do kat. vzťahy? lebo s tým to aj súvisí.. ani žiadna žena ma chcieť nebude, lebo oni chcú len takých čo dosť zarábajú a sú schopní sa postarať o rodinu, to ja s platom predavača asi ťažko zabezpečím a ani nemám auto, rád sa vozím autobusmi :)

zahranicie111