22 ročný a stratený

Príspevok v téme: 22 ročný a stratený
Somebody123

Ani neviem kde začať...

Som študent vysokej školy, mám 22 rokov a doteraz som mal optimistický pohľad na život. Ako 14-ročnému mi zomrel otec, bol to alkoholik, nemám s ním žiadne pekné spomienky, nenávidím ho. Ubližoval aj mne, aj mame. Mama má skoro pred 70-tkou, čo znamená, že mi môže byť babka. Nerozumieme si vôbec, iba sa hádame, aj keď nechcem.
Súrodenci? Mám, ale sú nevlastní(mama s otcom sa nikdy nezobrali) a starší než ja(cca okolo 40 majú)...je mi ľúto, že to musím povedať o svojej vlastnej rodine, ale sú zabednení....predstavte si jednoduchú rodinu, napr. ako sú "Bučkovci" - žiadna opora, nikomu na nikom nezáleží a každý sa stará o to svoje. Nepatrím tam. Takú rodinu ste ešte veru nezažili.

Život som nemal ľahký, ale nejdem sa kvôli tomu ľutovať. Na detstvo nespomínam rád, nebolo pekné, kamarátov som si hoci vedel spraviť vždy. Pretože viem, že napriek tomu, čo sa dialo doma som bol vždy sám sebou - hovoria mi, že "až príliš dobrý". Ale svet nie je čiernobiely a aj ja robím chyby - a koľko.

Nastúpil som na vysokú a poviem Vám, že to bolo moje "vykúpenie". Po gymnáziu som veľmi, veľmi žiadal Boha o tých správnych ľudí nech ich stretnem, pretože si ani neviete predstaviť aké je to ťažké, keď ste na všetko sami. Aj sa to podarilo, naozaj. Tých ľudí, čo som spoznal, by som nevymenil za nič, ale...viete čo je horšie ako dostať nádej? Že Vám ju niekto zoberie...a ešte k tomu Vy sami.