Štúdium práva v dnešnej dobe

Príspevok v téme: Štúdium práva v dnešnej dobe
Del1

Dobrý deň. Som študentka strednej školy(nie gymnázia) a potrebujem zopár rád...
Chcela by som študovať právo na Univerzite Komenského v BA ale nie som si istá...akože právo by ma možno aj bavilo (neviem, nemám s tým zatial žiadne skúsenosti) ale keď všade sa hovorí, že právnici v dnešnej dobe pracuju pri pokladniach a "na pásoch" a tak...že musím mať známosti aby som zohnala prácu právničky. To je 1. otázka, či sa to oplatí a či s tým máte niekto skúsenosti, alebo váš blízky študuje a pod. potom 2. otázka...chcela by som študovat externe a popritom pracovat...dá sa to? Nebude to príliš náročné? A nie je externá doba štúdia dlhšia ako denna? Myslím, že tí, čo chodia na dennu formu studujú napr. 5 rokov ale externe sa chodí 6-7, či nie? A ďalšia otázka sa týka strednej školy...nechcem spomínať na akú chodím ale práva sa veľmi netýka..je to skor humanitný odbor (nie zdravotnícka) tak, že či to nebudem mať ťažké bez tej prípravy, ktoru daju studentom napr. na obchodnych akademiach alebo podobných "biznis-skolach" ? Dakujem velmi pekne za vas cas a odpovede :))

bej3

Som v rovnakej situacii ako ty Del, tak by ma zaujimalo ako to nakoniec dopadlo , isla si na to pravo alebo nie , pokial ano tak nelutujes ? Nedavam tomu ze mi odpises velke sance (predsa len 5 rokov je 5 rokov) ale ako vecny optimista som sa nemohol nespytat.

angely123