Rozdielne názory na neplánované otehotnenie

Príspevok v téme: Rozdielne názory na neplánované otehotnenie
Vanto

Ahojte,

sme s priateľkou asi 5 mesiacov, všetko je super, mám ju rád každým dňom viacej, ale o tom rozprávať nejdem.

Máme pravidelný pohlavný styk, avšak na tému otehotnenie sme sa serióznejšie porozprávali až nedávno, a trošku ma prekvapila jej reakcia. Opýtala sa ma, "čo ak...", a ja som jej povedal, že "naozaj neviem". Mám 22 rokov, nepovažujem sa za nezodpovedného, a na deti sa aj úprimne teším (nie som typ človeka, ktorý má potrebu do 30-ky žúrovať), avšak stále študujem, a ešte dobrých pár rokov študovať budem, dokonca mimo rodného mesta cez pol republiky, kvôli náročnosti štúdia mám prácu/brigádu iba nepravidelne a teda prísun peňazí určite nie je pravidelný (s časti som stále odkázaný na rodičov) a tiež sú tam ďalšie faktory, napríklad doba, ktorú sme spolu - síce všetko klape, ale podľa môjho názoru by si pár mal vyskúšať aspoň jeden rok denno-denného spoločného bývania, pred krokom akým je dieťa (my sme spolu skoro denne, a 90% čassu spolu prespávame, ale nebývame spolu).

Na tieto argumenty sa ma trochu s humorom spýtala, či by som sa zobral a utiekol, na to som povedal, že určite nie - hajzel nie som a pristúpil by som k tomu čo najzodpovednejšie, aj keď by určite prišlo odcudzovanie od rodiny a aj vlastné sebasklamanie a zničenie kariéry a ambícií. (aspoň z časti)

Na to som sa opýtal, ako to vidí ona, a prekvapila ma jej odpoveď, vraj v tom má jasno, proste by za 9 mesiacov porodila, a bodka. Spýtal som sa, či ani nezvažuje, že by si to nechala zobrať, a povedala, že určite nie, a to dokonca aj v prípade, že by som sa zachoval ako hajzel - argumentovala tým, že slobodné mamičky to zvládli v tisíckach prípadov, tak by to zvládla aj ona, a že ani peniaze by neboli až taký problém, a podobne. Keď som sa opýtal, či by si nechala dieťa aj po neplánovanom otehotnení s chlapom, ktorého mala len krátko alebo na jednu noc, tak povedala, že "nie".