ahojte, bývam v ba paneláku a mám tri fenky, tiché malé poslušné. pred týždňom som si zobrala do dočasnej opatery fenku čivavy, týranú malinkú, j velmi poslušná a ani o nej doma nevieme. problém je že som sa do nej zamilovala a vlemi by som si ju chcela nechat. no rodičia sú zásade proti čo aj chápem lebo 4 psikovia v byte su vasi vela :/ čivavka má 1,5 kila, naozaj o nej doma ani nevieme..keby bolahlučná nemala hyg, návyky tak si ju nenechám, ale táto je úplne dokonalá :( je velmi ustrachana, bola z množiarne odobratá, takže je to taký poserko, má velmi kludnu povahu,,,
porad'te mi prosím, ako prehovoriť rodičov. stravu venčenie vet. poplatky všetko hradím ja, rodičia tiež niekedy. som študentka.
dakujem !
Štvrtý pes, nechať?
Shayleen takze je to vezenie. von mozu iba ked im to dovolis ...
Ano byvame na hlavnej ceste jasne ze ich pustim von
Shayleen cize mozu hocikedy vybehnut na ulicu??
U nas neziju ako vo väzeni sry ze ta musim sklamat a ja zato nemozem ze nemas rad psov tak sa radsej uz nevyjadruj
stvrty je uz dost nie? :/
psíčkarka nepovedal som ze s ato ma spravit ale ze sa to tak robi... stari pes ktory uz je an nic je proste odstaveny...utratia ho... co je na tom zakomplexovane? takisto sa aj robi eutanazia u ludi v niektorych krajinach... je to ftedy ked uz zivot prestane mat zmysel ale clovek este nezomrel...
Shayleen nene ja hovorim ze ti psy ziju ako vo vezeni.... proste maju pevny rezim ktori im urcuju ludia a ich biologicke potreby su ignorovane...
0vecka ty si riadne zakomplexovaný človek, čo tu píšeš všade, hore nad touto témou je téma ohľadom kočíka pre staršieho psíka, a ty bezcitne napíšeš nech ho dajú utratiť. som zvedavá čo s tebou keď budeš mať svoje roky. hanbi sa!!!!!!! je mi zle z takých ľudí ako si ty.
Povedz mi preco nie? Ty si myslis ze my sa s inymi kt maju psov sa netykame? Alebo by som mala s obima chodit niekam aby mohli trkat? Fakt nemam slov nechapem ta