Mám 28 rokov. Nemám ukončené ani len bakalárske štúdium a to som študoval už na štyroch vysokých školách. Okrem absolventskej praxe a letných brigád v USA som ešte nikdy nepracoval. Mám silné úzkostné stavy, kvôli čomu nedokážem ani šoférovať auto. Mám 0 priateľov. Mám veľmi nízke sebavedomie. Mám depresie. Nedokážem pociťovať radosť. Nedokážem sa prinútiť ani športovať. Rád by som hral tenis, ale nemám s kým. Rád som behával na lyžiach a chodil na turistiku. Rád a veľa som čítaval, ale teraz sa nedokážem sústrediť. Mám pocit, že všetko, čo som sa naučil, som už zabudol. Som veľmi pomalý a mám pocit, že nemám čo ponúknuť na trhu práce. Nepredstavujem žiadny prínos pre spoločnosť. Nevidím skorú zmenu mojej životnej situácie. Chcel by som zmenu legislatívy, aby aj psychicky chorí ľudia mohli podstúpiť eutanáziu. Mám skúsiť samovraždu? Ďakujem za pozornosť a za prípadné odpovede.
Zrelý na samovraždu
Ahojte. Zabudol som napísať, že znovu študujem. Možno ma vysmejete, ale mne na tom záleží, aby som ukončil aspoň bakalárske štúdium. Musel som znovu robiť prijímacie skúšky a keďže mi neskôr uznali skúšky z predošlého obdobia, som v treťom ročníku a píšem bakalársku prácu. Píšem sem, pretože keď ste na dne, vždy sa od neho dá odraziť. Ja nemám žiadnych priateľov a priateľku som mal naposledy pred desiatimi rokmi. Bolo to celkom pekné obdobie môjho života (keď som bol s ňou). Odvtedy to išlo so mnou z kopca. Asi beriem všetko príliš vážne. Som extrémny introvert. Neznášam neslušné správanie, neohľaduplnosť a nespravodlivosť a pripadám si na tomto svete ako cudzinec. Najťažšie je, keď človek je na všetko sám. Ja ale cítim podporu zo strany psychiatra, rodiny a verím, že B-h má so mnou plány do budúcnosti, tak ako s každým, kto v Neho verí. Blahoslavení sú všetci, čo sa k Nemu utiekajú! Pekný večer.