Pomoc dcére

Príspevok v téme: Pomoc dcére
rade

Prednedávnom som sem písala, ale svoj článok som nikde nenašla (možno som niečo pokazila ja...). Mám dcéru trpiacu bulímiou, chcela by som si písať s nejakými mamičkami, ktoré majú podobný problém. Rada by som vedela, ako zvládate tieto problémy, ako to riešite atď. Ozvite sa mamičky, prosím. Alebo aj dievčatá, ktoré trpíte PPP. Ďakujem.

Alena k

Prepáčte, že sa Vám miešam do tejto témy nie som odborník viem len, že pri tomto ochorení je rozvrátený metabolizmus a ja mám skúsenosti s produktami ktoré naozaj dokážu pomôcť zastabilizovať metabolizmus ako sa k tomuto príspevku postavíte je už len na Vás
-odkaz odstránený-

sati 19

A to ,že sa zveruje inej osobe,ako tebe-netráp sa .Má ťa rada,nechce ťa zraňovať,tak si preto našla inú doverníčku-ty si nezlyhala,je to len tento prostý a prozaický dovod.Ale tu sa už rozpravaním-zverovaním nič nevyrieši.pomož svojmu dievčatku,pokús sa ju zachrániť čím skor-tým lepšie.Naozaj to myslím vážne s tou hospitalizáciou a pokial nieje plnoletá a možeš za ňu rozhodovatˇ,čo dedukujem-UŽ NEVAHAJ!!!

sati 19

Rade,dlho som tu nebola,ale po prečítaní toho,čo si napísala,odporúčam dcerku hospitalizovať.Nezvládate to-ani ona,ani TY.Urob niečo,aby si si potom nič nevyčítala.Začni z tým,že ju vezmi k pediatričke,nech jej urobí koplexné vyšetrenie ,krv,minerály ,vápnik-prosto všetko,nech to má mladá na papieri-a ty tiež!Držím palce!

ladida