zaujimalo by ma ako je to splatenim ked ide von baba s chalanom.. Moj velmi dobry priatel nikdy nechce aby som si ja platila napr dzus alebo nieco aj ked idemem napr 3 krat za vecer niekam do baru.. Kino som si raz platila ja potom trval na tom ze to zaplati on.. Je mi to na jednej strane blbe, aj sme sa o tom rozpravali a pozna moj nazor.. Ale povedal , ze ja kedze som studentka a nezarabam nic zatial, ze si mam peniaze setrit.. ze jemu to problem nerobi kezde zaraba naozaj DOST.. ale mne je to aj tak take blbe.. aj ked v podstate ma pravdu .. Ale.. co myslite??? Viem ze on by si odo mna nic zaplatit nenechal.. mozno v pripade ze by soom aj ja zarabala.. ale to bude asi tak za 5 rokov kym skoncim skolu..
VAS NAZOR !!!!!!
Najlepsie je tak platit, ked to vyhovuje obom. Ako - to uz je zalezitost kazdeho paru individualne...
Noo ale zas ked si ja dam len tak ze dzusik alebo mineraklu tak to je ok nie,?? aj ked viem ze ked to sstale chce platit on
A zas mne na druhej strane je blbe aj to ze on uz dlho robi v zahranici cize chapes ze proste peniaze ma..
Aa ja este len na strednu teraz posledny rok... Proste je to blbee aj tak aj tak .. ach jaj .. :)
Niektori chlapi su taki,ze sa radi predvadzaju,treba ich nechat a nesnazit sa tvarit,ze nato mas.Ak by ste mali ist 50:50 myslim,ze v tvojej situacii,by ste viac sedeli na lavicke v parku ako v dobrych restauraciach.Hlavne neprejdi do modu,ze to zacnes brat ako samozrejmost,lebo sa to aj jemu prestane pacit;-)
sway a nie je to blbe?? :)
Lebo mne to je.. ale viem ze aj tak si asinepomozem pri noom .. ako ho pozna,m .
Kluudne pridavajte dalsie nazory...:)