VAS NAZOR !!!!!!

Príspevok v téme: VAS NAZOR !!!!!!
karila

zaujimalo by ma ako je to splatenim ked ide von baba s chalanom.. Moj velmi dobry priatel nikdy nechce aby som si ja platila napr dzus alebo nieco aj ked idemem napr 3 krat za vecer niekam do baru.. Kino som si raz platila ja potom trval na tom ze to zaplati on.. Je mi to na jednej strane blbe, aj sme sa o tom rozpravali a pozna moj nazor.. Ale povedal , ze ja kedze som studentka a nezarabam nic zatial, ze si mam peniaze setrit.. ze jemu to problem nerobi kezde zaraba naozaj DOST.. ale mne je to aj tak take blbe.. aj ked v podstate ma pravdu .. Ale.. co myslite??? Viem ze on by si odo mna nic zaplatit nenechal.. mozno v pripade ze by soom aj ja zarabala.. ale to bude asi tak za 5 rokov kym skoncim skolu..

sway

Mne je to jedno,ci si das dzusik,mineralku alebo drahy kokteil a myslim,ze jemu tiez.Neboj,este budes mat moznost mu to vynahradit:-)

karila

Noo ale zas ked si ja dam len tak ze dzusik alebo mineraklu tak to je ok nie,?? aj ked viem ze ked to sstale chce platit on
A zas mne na druhej strane je blbe aj to ze on uz dlho robi v zahranici cize chapes ze proste peniaze ma..
Aa ja este len na strednu teraz posledny rok... Proste je to blbee aj tak aj tak .. ach jaj .. :)

sway

Niektori chlapi su taki,ze sa radi predvadzaju,treba ich nechat a nesnazit sa tvarit,ze nato mas.Ak by ste mali ist 50:50 myslim,ze v tvojej situacii,by ste viac sedeli na lavicke v parku ako v dobrych restauraciach.Hlavne neprejdi do modu,ze to zacnes brat ako samozrejmost,lebo sa to aj jemu prestane pacit;-)

karila