Ja to nikdy nepochopim...preco sa neda nejaky tovar ako oblecenie neda vratit hoci aj do 3 dni s tym, ze vam vratia peniaze?? Stalo sa mi toto: V sobotu rano som si kupila nohavice za 46 eur a boli mi ok, ale to som neratala s tym, ze mi pocas dna rastie brusko a uz si ich nebudem schopna obliect. Tak som teda dnes sla do butiku aj s nohavicami, boli na nich este nalepky, stitok, mala som aj listok, tasku a vesiak a predavacka, ze oni dokonca ani nezvyknu vymenit tovar, nie to este vratit peniaze. Horko tazko som ju presvedcila, aby zavolala sefovi, a ten "dovolil" aspon vymenu tovaru. Teraz mam v skrini 2 tricka po 25 a 23 eur, som doslova nasrata a chce sa mi revat od zlosti..viem, pomyslite si, co to tu riesim, ale ako to, ze napr. v Rakusku mozte aj po 2 tyzdnoch vratit tovar len tak, predavacka sa vam este podakuje, ze ste u nich vobec boli...ach jaj
Co je to za system v nasich obchodoch??
no mne sa najviac " pacia" tie dievcata v drahsich obchdoch, ktore sa tvaria ake su dolezite, na kazdeho kto tam vojde sa pozeraju pohladom " moja zlata ty si zabludila ? " a pri tom same su oblecene od cinana, a ledva na maju na chlieb...
na jednej strane chapem, ze je to fakt otrava robit predavacku,a vkuse na nohach stat, ale na druhej strane by trochu viac slusnosti vazne nezaskodilo. minule som sla do ejdneho obchodu, a dve predavacky fajcili rped vchodom, a je ze idem dnu a ma ejdna zastavlia " teraz nemozes ist dnu, pockaj kym dofajcime" a ja pozeram ze nemam cas, ze idem si konkretne pre jednu vec, ze fajcit mozte aj potom. a ona mi na to " moja budes musiet pockat" no ja plna hnevu som ich poslala do certa a odisla som prec...proste taky pristup, to si radsej nic nekupim....
alebo ked idem do obchodu a dajme tomu ze je 17:45 a zatvaraju o 18:00, a uz ma nepustila dnu lebo zevraj uz zatvara, a ja hovorim ze este mam 15 minut, a ona nie, ze uz nikoho dnu nepusti. no ako.. jednym slovom otras....
baby necitala som to vsetko, ale ja mam tiez ake take skusenosti s reklamaciou a kedze vyzeram mladsie tak si myslia ze do mna môzu hust ako do maleho decka,lenze vzdy sa obratim ze mam tak isto svoje prava.ale zase moja sestra je predavacka, k ludom je mila vsetko a kolkokrat som aj ja bola svedkom ze aj my nakupujuci sme obcas hnusni, niekto jej tam pride a zacne z nicho nic ze ake drahe veci tam maju, sak ale ona za to nemôze, ceny si urcuje majitelka tak nech sa stazuju tam, alebo teta po mesiaci nosenia tricka a uz ho aj oprala a este ani blocek nema a pride ze sa jej nepaci ze nech jej ho vymeni, tak to je uz tiez drzost z tej opacnej strany, ale tiez som sa velakrat stretla s neochotnym personalom
No a ked si spomeniem na tie kravy s petrzalskeho alberta tak ma ide porazit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cest vynimkam - je ich minimum..
na tej z Uniqu by som si pekne zgustla..vrrrrrrrrrrrrr
mna tak napadlo ... v Newyorkeru v obchode som bola reklamovať panský svetrík 1 týžden od kupy...na štítku bola veľkosť L.. a vo vnútri z boku bola veľkosť S.. takže bolo to malé... bolo to pred vianocami takže som nakupovala a nemala som čas pozerala som sa len na štitok... a zreklamovali mi to v pohode dali mi na výber či peniaze alebo výmena tovaru.... takiež o tej ochote predavačky zreklamovať moja sestra chodíla do jedneho obchodu s topankami .. ale už by si tam nikedy nič nekupila lebo s reklamáciou je tam poroblém radšej ide do iného kde s reklamaciou nemajú problem ... .to či budú reklamovat.. je len na nich.. tak si aspon neodplašia zákazníkov...
mna tak napadlo ... v Newyorkeru v obchode som bola reklamovať panský svetrík 1 týžden od kupy...na štítku bola veľkosť L.. a vo vnútri z boku bola veľkosť S.. takže bolo to malé... bolo to pred vianocami takže som nakupovala a nemala som čas pozerala som sa len na štitok... a zreklamovali mi to v pohode dali mi na výber či peniaze alebo výmena tovaru.... takiež o tej ochote predavačky zreklamovať moja sestra chodíla do jedneho obchodu s topankami .. ale už by si tam nikedy nič nekupila lebo s reklamáciou je tam poroblém radšej ide do iného kde s reklamaciou nemajú problem ... .to či budú reklamovat.. je len na nich.. tak si aspon neodplašia zákazníkov...
tak to s tymi drahymi obchodmi..citala som na blogu jednu babu..precitajte si aj vy (je tam aj meno obchodu:) )
svetikova.blog.sme.sk
whooooa to ste na tom este dobre,ja,zvyknuta na kultivovane spravanie za hranicou SR ked pridem domov ma ide slak trafit,predavacky neprijemne,zazeraju,o tasky musim doslova prosikat a ze pomoc pri baleni,no cakaj v lete sneh,otrasne spravanie,neochota,arogancia a neprijemne spravanie,minule som bola v Orange po kartu a ta pipka zmalovana mi ich hodila na stol,ja ze to sa neda prosim vas slusne podat?tak len cosi zamumlala,stavam sa alergicka na ludi,ako som sa kedysi na kazdeho usmievala tak som po 3 rokoch odmerana az mi z toho beha mraz po chrbte,,
doteraz som mala dobre skusenosti s postou no teraz budem asi o tom troska pochybovat pretoze uz rok pisem pravidelne listy no stava sa ze kym dorazia ku mne tak troska cestuju celym vychodom neviem s akeho dovodu pretoze adresa je spravna a este je tam pisany aj okres tak neviem ako to tam triedia no neviem ci sa s tym da nieco vobec robit alebo to budem musiet znasat a niekedy cakat na list dlhsie ja viem ze to tam nemaju jednoduche ked to musia triedit ale na to su tam a maju za to zaplatene tak by to malo aj tak fungovat kazdy by si mal robit svoju robotu poriadne nie?treba si ju vazit ked ju mame.Vedel by mi niekto poradit co s tym?vopred dakujem.