Neviem schudnúť kvôli liekom

lavila

...to sa skus obratit na nejakeho vyzivoveho poradcu, ten by ti vedel mozno poradit aj tak, aby nebolo nutne lieky vysadit. neviem, ci sa tu dockas nejakej odbornej rady.

lieskovcek

ako ste prosím prišli na to, že príčinou sú lieky? nepýtam sa, aby som rýpala. pýtam sa len zo zvedavosti. počula som o tom už viackrát, ale neviem, prečo to tak môže byť.

Bionetla

Niekedy ked ide o lieky tak to nejde len tak, az ked ich vysadis tak to pojde pomaly dolu, taku mam aspon ja skusenost.

daniela2

ahoj Chick, keď berieš tieto lieky ani sa neusiluj schudnúť. Iba sa snaž udržať si váhu akú máš. Chudnutie iba ak minimálne - zvýšenou pohybovou aktivitou, ak pomôže, ale nemusí pomôcť váhe, možno postave áno a aj zdraviu. Skús si ešte kúpiť Psyllium na trávenie.

Textová Inzercia

Kniha Uzemneni
VIDEJKO ako sa ZBAVIŤ VÍROV a BAKTÉRIÍ

MUDr. Andrea Steinerová - frekvenčná terapia - Liečba budúcnosti

Kniha Uzemneni
NAJLEPŠIE VIDEJKO AKO SI ZLEPŠIT ZDRAVIE

UZEMNENIE - zdraviu prospešný objav všetkých dôb. NAČERPEJTE ENERIGIU A SILU ZEME.