Priateľstvá / Osamelosť

Príspevok v téme: Priateľstvá / Osamelosť
Layla16

Zdravím. Už dlhú dobu mám pocit, ako keby som na tomto svete bola úplne sama. Mám okolo seba toľko ľudí, ale ani jeden z tých ľudí nemá záujem komunikovať so mnou, a keď už áno, po nejakej dobe ma odkopne, väčšinou bez vysvetlenia. Mám dojem, ako keby všetci ľudia, ktorí mi vošli do života sa snažili len niečo čerpať zo mňa (väčšinou len spoločnosť, keď už sa s nimi nik iný nebavil), a keď už dostali to, čo chceli, odišli. Väčšina ľudí sa ma nesnažila ani počúvať, nikdy som nemala priateľa, ktorý by sa ma snažil podporovať alebo mi pomôcť s tým, čo cítim. Už štyri roky viem, že trpím depresiou a potvrdilo mi to mnoho ľudí, avšak moja rodina odmieta, aby som navštívila akéhokoľvek odborníka. Zvláštne, že? Jednoducho si myslia, že nepomôže to, aby liečili mňa, ale pomohlo by, keby sa liečili všetci okolo mňa. Mám dojem, že všetky moje priateľstvá končia práve kvôli môjmu psychickému zdraviu. Ľudia jednoducho nie sú schopní počúvať o tom, čo cítim alebo s tým niečo robiť. Vraví sa, že “ v ťažkej chvíli, poznáš priateľa.”, keď mám byť úprimná, nepamätám si, kedy pri mne niekto stál. Vždy, keď sa snažím vyjadriť svoje myšlienky, mám pocit, ako keby to daného človeka ani nezaujímalo a po pár dňoch zistím, že ma ani nepočúval. Ľudia ma vždy po čase začnú jednoducho komandovať za to, čo im vravím. Ako keby som nikdy nemohla prežívať a cítiť, to čo cítim. Očakávajú, že ja budem pri nich, keď im bude zle, ale ak bude zle mne, odignorujú to. A ak mám pravdu povedať, ja som natoľko hlúpa, že pri nich vždy stojím. Svojím priateľom sa snažím dať odjakživa všetko, čo dokážem. Často si to vysvetľujem tak, že je to spôsobené tým, že som nemala nikdy moc priateľov a aj keď som sa snažila si niekoho nájsť, radšej odišli. Ani sa nepokúsili ma spoznať a tí, čo pri mne zostali, sú odrazu v mojich očiach špeciálni. Dalo by sa povedať, že svojich priateľov mám radšej než samú seba, a keď odrazu odídu, mám pocit, ak