Úzkosti

Príspevok v téme: Úzkosti
dajen

Dobrý večer, som študentkou strednej školy (prvý ročnik) a chcela by som sa s vami poradiť ohľadom úzkostných stavov
Prosím nech sa k tomu vyjadrujú len ľudia ktorý s tým majú nejaké skúsenosti
Úzkostným stavaní trpim už asi 2 mesiace a mám pocit že každým dňom je to len horšie a horšie
Je to ako taký bludný kruh z ktorého sa neviem vymotať a postupne začínam strácať nádej že sa to zlepší
Dôvodom vzniku týchto mojich úzkosti ktoré ma v poslednom čase trápia každým dňom je určite stres a stresové situácie ktorými som si za posledné obdobie prešla dosť a ani sa nečudujem môjmu telu že to už nezvláda
Po nástupe na strednú školu som pociťovala od druhých namňa až priveľké nároky a začala som mať pocit že to prestávam zvládať či už fyzicky alebo psychicky
Menej som relaxovala, spala som asi len 4-5 hodín, a jediné čo som celý deň robila je učenie
Málokedy som si našla chvíľku pre seba a chvíľu pre oddych
A to že mám zlu životosprávu som si uvedomila až keď bolo neskoro
Začalo to tým že sa mi zle zaspávalo a aj keď som si dopriala viac hodín spánku tak som cítila strašnú únavu
Cítila som sa veľmi vyčerpane a unavene
Potom sa k tomu pridala celková slabosť a vypätie celého tela akoby som sa nevedela uvoľniť
No nejako som to neriešila keďže take stavy som už mala a dúfala som že sa z toho dostanem sama bez akejkoľvek pomoci
No postupom času sa to začalo len zhoršovať a teraz si prežívam take obdobie čo naozaj neprajem nikomu
Neustále závraty, trasenie a potenie sa, únava, búšenie srdca, nadmerné vypadávanie vlasov, trpnutie končatín a neustále vypätie celého tela
Veľmi ma to začalo obmedzovať už aj v škole a fakt neviem čo mám robiť
Najradšej by som bola kebyže som sa s tým vyrovnala sama a bez liekov ale neviem či to je možné
Bola som už aj pri psychologičke ale tá povedala že to nieje na lieky a že verí v to že sa z toho dostanem aj bez nich
No prešiel mesiac odvtedy čo som pri nej bola a ja nepociťujem žiadnu zmenu skôr zhoršenie