Mam sancu dostat sa na medicinu?

Príspevok v téme: Mam sancu dostat sa na medicinu?
Vilo55

Ahojte,
som byvaly student obchodnej akademie, rok som zostal doma, aby som sa mohol pripravovat na prijimacky na medicinu. Avsak to velmi nevyslo, z chemie takmer nic neviem (len zakladny uvod, atomy.. a z podkladov mozno prvych 100 otazok) a z biologie viem tak 400 otazok z modeloviek. Aj to stale zabudam, ak si ich napr. tyzden nepozriem. Do prijimaciek zostava nieco vyse 2 mesiacov.. Chcem sa spytat ludi, ktori maju osobnu skusenost, oplati sa este zamakat alebo to uz nema cenu? Hlasim sa do BA na LF UK a do MT. Dakujem za odpoved.

Smolkoo

Ako studentke mediciny sa mi neda nevyjadrit k tomu, co som si v tejto teme precitala. Asi k najvacsiemu bludu, ktory som kedy o studiu mediciny citala (a ze ich bolo..), a to, ze vraj „prijimacky su to najtazsie, co cloveka pocas studia caka”. Ked to tvrdila slecna, ktora este prijimackami ani nepresla a ma ocividne iluzie o studiu na takejto skole, beriem, ale ked to tu napise udajne studentka mediciny, az sa mi nechce verit. To musel byt jedine fake koment.