Únava po práci

Príspevok v téme: Únava po práci
Taka12345

Kde ludia beru energiu?Robila som v zahranicì, ked som prisla z prace, bolo asi 16,00.Prve co som urobila je ze som nieco zjedla a potom si sla lahnút.Zobudila som sa pred osmou, ked tak do obchodu , prichystat sa do prace, sprcha a znova spat.Také dni.Priatel ale prisiel z práce a vobec teda nebol unavený, hned niekde siel, nieco robil.A siel spat castokrat az o pol noci.Rano bol sofer, v robote pohodicka.Kde bral energiu?Ja zase v praci uplne vypatlana, unavena.Islo o chorobu, alebo je mozne ze mi bral energiu priatel?Chcem sa opýtat kto robi nejak manuálne ci ste po praci unaveny ci idete spat alebo nie.Neviem si predstavit ze mam deti.Ako by som to dala vobec.

Anabela122

Asi to bude cudne ale som studentka VS, casto cestujem vlakom po nociach z CZ domov. Fungujem v skole, staci mi spat nejakych 6 hodin,popritom sportujem a zistila som, ako strava tolko vela ovplyvnuje! Naozaj,skus sa na to zamerat. Niesom nejaka zastankyna diet a podobnych veci, ale odpozorovala som, ze cim menej sacharidov jem, tym viac mam energie. Je to paradoxne,ale naozaj. Len to netreba prehanat a vpadnut do diet ako keto/low carb,len treba trocha prekopat stravu, vylucit spracovane jedla!, sladkosti a podobne veci. Skus sa na to zamerat. Pridaj viac bielkovin a zeleniny, jedlo si var sama a pozoruj ci uvidis zmenu.

dobreuz

Presne ako píše Melek, ťažké jedlá treba vylúčiť, lebo pri trávení ťažkého jedla sa krv nahrnie z mozgu do žalúdka a pri odkrvení mozgu dochádza k poriadnej únave. A nedostatok väčšiny minerálov/vitamínov tiež priamo alebo nepriamo spôsobuje únavu.

Melek

zalezi aj od životosprávy... píšeš že prideš domov a ješ... čo ješ? ťažke jedlá? ktore zatazuju zalodok, telo... a potom je telo KO..vyčerpane, potebuje energiu aby to tazke jedlo spalilo... športujes..?
skus chodiť pred prácou behavať, nastartuje ta to , prekrvi plet, mysel... je to super,