Ako odhalit ze je baba zlatokopka?

Príspevok v téme: Ako odhalit ze je baba zlatokopka?
podozrienie

Jedna baba ma o mna zaujem stale ma bali a vnucuje sa mi, prva ma kontaktovala na fb, pise mi aj vola casto.
Mam divre platene zamestnanie, dobre auto a byt a mam podozrenie ze ma o mna zaujem len kvoli tomu. Ako som pekny muz aspon zeny mi to davaju najavo ale taky zaujem ktory ona o mna prejavuje je pre mna podozrivy.
Ako odhalit babu ze je zlatokopkou a ide po muzovi len kvoli majetku a peniazom?
Prosim zeny aby sa zdrzali urazlivych komentoch na moju osobu. Pytam sa vazne. Nemam zaujem o hadky v tejto teme. Chcem rozumne nazory a rady.
Dakujem za pochopenie aj prisprevky.

mamstymskusenost

Ahoj :-)
aj mňa oetstoval snúbenec.
My sme sa spoznali vo fitnesse,nepoznala som ho.
u nas to bolo tak,že on začal s komunikáciou,ja som uzavretý typ.
Po čase sme is začali pisať (on začal)rozpravať sa pri kávičke.
On mi nepovedal,že je podnikateľ,najprv mi povedal,že cez vikend pracuje ako čašník- aj pracoval ako čašník,ale pomahál svojim rodičom keďže majú kaviareň,a bola nejaká akcia a nemalu dostatok čašníkov.
Rzprával mi aj príbehy,že vie aký je pocit keď je finačne ťažko,keďtreba rátať každé euro. Počase,mi povedal,žečo je on vlastne,ako si všimol,že aj tak mám záujem o ňom.
Bol milý,inteligentný,vtipný a vytravalý netlačil na mňa,mám radšej pomalé tempo,nie hneď sa vrúcať do vzťahu.
Hoci viem,že nebol extra úprimný,ale nevadilo mi to.
Sme spolu viac takmer 6 rokov,a nikdy by so ho nevymenila :-)
Hoci niekedy máme hádky,že príliš často utráca ON :-D
Za tých 6 rokov sme mali blaho,chudobu,chorobu a stále sme to vyriešili.
Ináč chápem tvôj strach,ale musím ti povedať nielen ženy hľadajú pracháča.Dnešnej dobe tiež mnoho mužov môjho okolia si vyberáju ženy,ktoré finačne si vyššie ako muži.A myslím,že to je horšie,keď ženy majú veľa peňazí a muž málo,tak sa spravajú k mužovi ako niečomu horšiemu.Vtedy strácajú svoju mužkosť.