Byť spolu alebo nie?

Príspevok v téme: Byť spolu alebo nie?
sunflower421

Ahojte, potrebovala by som poradiť. Respektíve by som chcela vedieť váš názor. Tak dúfam, že mi poradíte. Kamarátkam to moc hovoriť nechcem :D
Spoznala som jedného muža, je o pár rokov starší odomňa.
Len ja kým študujem, pracujem dokopy, tak som si povedala, že nechcem známosť, pretože kariéra je teraz na prvom mieste a nechcem sa viazať. On aj s otcom majú dosť veľkú firmu, čiže takú potrebu nemal a mal priateľku, neskôr manželku (zobrali sa kvôli tomu, že otehotnela), potom si urobili aj druhé dieťa. Ale už rok spolu nežijú a je podaný návrh na rozvod. A otázka znie, mám si začať s takým človekom? Vadilo by vám, že má deti, a ešte stále manželku?
Určite spolu nič nemajú , stretávajú sa len keď si berie malé, ale viete ten pocit, že nikdy nebudete na prvom mieste, lebo má dcéry. A to, že je ešte stále papierovo ženatý. Mimochodom pre tých, ktorý budú mať potrebu urážať, ona si už nového chlapa našla, aj s nim žije :).
Inak je to super muž, podporuje ma, rešpektuje to, že študujem, na nič sa nehrá, na nič netlačí, pomáha mi ako sa len dá (keď potrebujem - nemyslím financie), aj keď sme zatiaľ len kamaráti, len ja neviem, či to je správne s niekým tkaým byť. Každý mi povedal, že som mladá, krásna žena a nemusím mať muža, ktorý už má záväzky.
Ďakujem Vám za názory :)

silwia

no mne osobne by to vadilo ale pokial to tebe nebude,tak kludne sa s nim daj dokopy.Ty si musis polozit otazky,ci si pripravena sa zvladat o deti a zvladat mozne problemy,ktore okolo nich budu

bytnebyt