Nikdy by som nepovedala, že mať niekoho, o koho sa môžete v ťažkých časoch oprieť, kto vás podrží, má vás rád a môžete mu povedať čokoľvek.., že je to životne dôležité. Mala som kamarátku, asi 2 roky, hovorili sme si všetko. Takisto sme ani jedna nevedeli nadväzovať priateľstvá s okolím, boli sme hanblivé, v škole sme nezapadali... No nedávno ona začala "zapadať". Začala piť, nadávať a zrazu bola obľúbená a mňa už nepotrebovala. Teraz sme len "internetové kamarátky", ktoré si raz za čas napíšu. Z času na čas si napíšem pár správ aj s inými ľuďmi, ale... nemôžem nikoho zavolať von, len tak na výlet, do hôr, na plaváreň, alebo len tak ísť nakupovať. Keď sa s niekým stretnem prvýkrát alebo náhodne je všetko fajn, komunikujeme, smejeme sa, rozprávame. Vážim si ľudí, neohováram, som proste normálna 18 ročná baba, no nikto ma von nezvolá a moje pozvanie všetci odmietnu (pravdu povediac, už sa aj bojím niekoho niekam zavolať, bojím sa odmietnutia). Neviem kde je chyba, čo robím zle. Študujem na škole, kde spolužiačky od 12-tich rokov rozťahujú nohy, chľastajú, fajčia, neprehovoria o ničom inom ako o sexe, ohovárajú, vymýšľajú si, žalujú, nadávajú a hlavne... majú vplyvných rodičov. Na škole sa držia len protekčne. Nič si neprajem viac, len aby som odtiaľ už bola preč. Aj teraz, druhý týždeň prázdnin beží a ja som nikde nebola. Nič ma nebaví, na nič nemám náladu keď viem, že na svete nemám nikoho, komu by som sa mohla ozvať, nemám nikoho, kto by ma mal rád. Čo robím zle? Tak veľmi by som chcela byť ako ostatní moji vrstovníci. Zabávať sa, chodiť večer von, mať partiu kamošov... alebo aspoň jednu jedinú pravú kamarátku.
Nemám priateľov