Kúpa ojazdeného auta

JurajK

Najlepsie je kupovat od prveho majitela, a ked ma aj servisnu knizku, tak to je uplne najlepsie. Aspon vies presne co sa na tom aute opravovalo, resp. ci bolo pravidelne servisovane.

Peter1999

Suhlasim, tiez pozitivna skusenost prave s Darexoma kupu od nich (bol som bez technika, auto malo najazdenych 89000, takze este pomerne v zabehu, takze som sa nebal a doteraz ziadny problem).

anonym222

toto spamovanie leaseplanu.com je smiesne.. ani na to asi nikto so zdravym rozumom nereaguje.. auto jazdene, je asi najlepsia moznost naozaj darex, je to velka firma, nie ziadni smelinari z hornej dolnej, pekne si dat na auto zaruku a je po probleme a clovek sa nemusi triast, ci auto nie je kradnute, burane a pod.

Timotejkekely

Ale co tu pleties nejaky leasing plan? Vsak aj napriklad v spominanom darexe ti vedia na auto poskytnut lizing, spamujes tu bez nejakej blizsej myslienky a aspon na oko pomoci ludom.

MikulasV

Ak sa mam vyjadrit ku kupe auta tak v mojom pripade vyhrava leasing nakolko mam firmu a mozem si ich odpocitat. Ak ale ide o vasu situaciu moze byt auto vyhodnejsie mozno odkupit.
Samozrejme zalezi ake su vase finance moznosti a situacia. Odporucam si pozriet vyhody a nevyhody vzhladom ku kupe auta www.leaseplan.com
Pri leasingu mate komplet servis v cene prenajmu ale auto parti firme.
Pri kupe si to riesite sama ale auto je vase.

ivan99

S darexom mam obdobnu skusenost, kupoval som si kedysi auto pre seba, vsetko bolo ok, teraz by som chcel nieco vymysliet rodicom a podla diskusii na interenete opat zavitam k nim.. Dam potom opatovne vediet, viem to posudit s odstupom dvoch rokov.

pytliak1989

Ak ides kupovat auto sama, urcite si zaplat nejaku zo sluzieb na kontrolu, za 200 eur to mas ceknute a mas pokoj. Druha vec je kupuj od overeneho velkeho bazaru, nie od sukromnika, ktory zdrhne a je koniec. Tu v teme ti poradili dobre.

Silvo111