Ako si nájsť už konečne dlhodobú priateľku?

Príspevok v téme: Ako si nájsť už konečne dlhodobú priateľku?
XXX_NAME

Ahojte.
Mám 25 rokov a trápi ma táto otázka, prečo som si stále nenašiel dlhodobú priateľku aj napriek tomu, že študujem a okolo seba mám plno báb. Nerozumiem tomu. Navonok som milý, gentleman, sympatický, nesprávam sa k ním zle a nemám problém s nimi pokecať, no pri tom pokecaní to končí a je to kamarátstvo vždy, vždy, vždy.. :/

Poraďte čo robím zle, že sa do môjho života nepriplietla už dávno priateľka i napriek tomu, že ma všetci naokolo utešujú, že nájdem? :(

Bipo

Ked budes kecat s babou ktora sa ti paci v pohode sa jej opytaj ci by s tebou nesla oozriet do Zoo. Je to prave prostredie Zoo co dokaze na balenie bab urobit uplny magic

denisaf

whisper ved takychto tem je tu neurekom kde sa place stale kazdy den skoro chapem sa :-D Mesacny princ ja som zena som sama nemam ani muza ani frajera ani vs a napriek tomu som si kupila svoj vlastny byt a to mam aj ovela nizsi plat ako muzi v nasej robote vo vyrobe. Aj ja som mala uplne hovno s prepacenim nemal mi absolutne kto pomoct zacinala som od nuly upratovala somo umyvala riady na 12tky nemohla som sa spolahnut na nikoho len na seba . V dnesnej dobe kedy clovek moze vycestovat aj do zahranicia za pracou a nemusi tam ani jazyk vediet su vsetko ostatne len vyhovorky. Ked je niekto zdravy a mlady je to hamba aby si frajerku vodil do detskej izby nehnevaj sa. Ale dnes sa muzi nehambia ani pozicat si peniaze a nevratit ich svojej frajerke. Mna uz neprekvapi nic.

Apokryft