Asi mám depku a asi ma to prejde ale potrebujem to dostať von... Takže som študent na strednej v najlepších rokoch života kedy si ešte môžem užívať k tomu sa navyše začali prázdniny a ja namiesto toho aby som behal s kamošimi (ktorých nemám) sedím celý deň doma a hrám hry alebo som na internete a tak. Sem tam si idem cvičiť ale to je tak všetko. Celý môj deň vyzerá tak že ráno vstanem najem sa a hrám sa alebo pozerám filmy a iné p*čoviny. Celé toto sa začalo ešte na základnej škole kde som spoznal jedného spolužiaka s ktorým som si dobre rozumel ale bola to najväčšia chyba môjho života. Kvôli nemu som sa uzavrel do sveta hier a naviazal som sa neho, začal sa správať ako on robiť to čo on. On bol introvert taký domased nikam nechodil ani na školské výlety. Dosť asi zavážilo asi to že nám furt hovorili že sa sme sa našli. A to bola chyba. Ja som sa uzavrel pred svetom a stal sa závislý na hrách a keď ma niekam zavolali vždy som buď neprišiel alebo som zdrhol odtiaľ čo najskôr aby som mohol hrať hry stal sa zo mňa domased ako z neho. Časom sa z toho stala taká rutina ako čas plynul tak mi unikal celý môj doterajší život a prišiel o veľa. Prišiel som o dlhoročného najlepšieho kamaráta kvôli "kamarátovi" ktorý sa na mňa po základke vysral. Už mi ani nenapísal. A odvtedy sa to len kopilo. Nikdy som nebol typ človeka ktorý sa naviaže na niekoho len tak dlhšie mi trvá kým sa s niekým skamaratim no s ľuďmi nemám problém často mi hovoria že som vtipný no aj tak nemám pravého kamaráta. Nemám s kým ísť do kina alebo tak. A je to spôsobené tým že som vždy povedal nie aj keď som chcel ísť vyšlo zo mňa nie. A ja neviem prečo či je to tým že doteraz som to vždy povedal. Asi som tak nastavený. Mám spolužiaka (možno sme kamaráti neviem) keď ma niekam zavolal vyhovoril som sa... raz som dokonca išiel ale po hodine som odišiel. Pretože mi to bolo trápne pretože tam bol jeho kamarát a ja som vtedy zamrzol navyše on sa teraz kamaráti s mojim najlepším kamarátom ( s tým s ktorým som sa ke