Je to moja povinnosť??

Príspevok v téme: Je to moja povinnosť??
nexus446

Je moja povinnosť starať sa o rodičov ak budem zarábať? Viem, že zo zákona majú rodičia povinnosť do nejakých tých X rokov pokiaľ študujem. Mám 21 rokov.

Ale mám potom ja nejakú povinnosť (vyplývajúcu zo zákona)? Rád by som po škole si našiel trvalú prácu a vypadol od nich preč, pretože mňa z tej rodiny raz drbne... bývať s nimi, deliť sa o izby so súrodencami, fakt ma to ubíja a neviem sa dočkať kedy skončím školu a nájdem si konečne vlastné bývanie... kľudne budem bývať aj v nejakom zasranom feťáckom byte, hlavne preč od nich a hlavne sám...

A oni mi stále hovoria, že ja im budem musieť platiť dlh za to že sa o mňa starali, že im budem odovzdávať peniaze a tak..... a robia zo seba obete, stále ma citovo vydierajú a robia zo mňa toho najväčšieho sebca na svete, najhoršieho, zlého človeka, sa divím že na mňa ešte nezavolali exorcistu....

Proste ma strašne štve, že zo seba robia chudákov a obracajú všetko proti mne.. Je to kurva ich problém že si spravili deti a musia sa o ne starať !!! Absolútne som voči nim stratil city... Ja si chcem v budpcnosti žiť SVOJ život a bez nich, nebudem im odovzdávať žiadne peniaze!! Keď odídem tak sa budem starať o seba a oni nech sa postavia na hlavu.... mám ich už fakt plné zuby, oni by ešte boli najradšej keby mi aj priateľku mohli vybrať podľa ich predstáv... a všetko si ospravedlňujú tým že mi chcú dobre a že ja som ten debil čo nič nevie lebo oni sú skúsenejší... ach bože...

Jaja15

grckagrc - ano sú aj také prípady že "deti" potom dávajú rodičom celé výplaty,ale chalanisko je stále študent a len tu na rodičov pindáka...a to ho živia, šatia, platia štúdium...nikto mu nebráni sa po štúdiu osamostatniť...rovnako sú aj prípady, že mladý skončí školu, zamestná sa, stále býva u rodičov a nechce prispievať na domácnosť....

grckagrc