candida .. protiplesňová diéta

Príspevok v téme: candida .. protiplesňová diéta
rozally

Zdravím :)
Kvôli zdravotným problémom som bola nútena prejsť na protikvasinkovú / protiplesňovú diétu. Prečítala som množstvo stránok, čo môžem, čo nemôžem, čo by som mala, čo nie, no nikde som nenašla žiadne recepty. Držím ju už mesiac, no už neviem čo mám variť. Mám pár receptov, no už mi to stále dookola naozaj nechutí a nápady už došli (dosť skoro :( ) na internete som našla len ideálne jedálničky, kde obed spočíval v jednom uvarenom vajíčku, tuniaku a šalátu a večera 10 gramov šunky s rajčinou :-O (verím, že aj keď nie tak striktne ale nejakou optimálnou cestou sa dá najesť aj normálne).. nedržíte tuto dietu niekto ešte? :) neviete mi poradiť nejaky web, recepty či knihu s nejakými receptami? :) som študentka, potrebujemm jesť vela :D a (v rámci normy) aj lacno :D (chudá som fakt dosť, takže odporúčanie, že aspoň schudnem mi moc nepomôže :D)
ďakujem vopred za akukoľvek pomoc a ak by tu bol niekto kto by sa chcel podeliť s nejakými nápadmi zanechajte email/facebook budem len rada :)
krásny deň prajem :)

Katkaaa

Čo je pravda na tom, že proti candide je dobry gurmar? Ide mi v prvom rade o efekt, lebo fakt je to u mna problem dat pod kontrolu tuzbu po sladkom... noale vyhadzovat peniaze na nejake doplnky nieje dobry napad.. kazdopadne mi ide o informacie...

Rene1337

Tuzba po sladkom je iba nedostatok urcitych vitaminov napr rada b,e, a tak isto niacin. Candidova dieta znamena striktne sa vyhybat cukrom,lepku a mliecnym. Ovocne dzusy a podobne vyhybat sa aj ovociu viacej zeleniny psylium,traviace enzym,probiotika z ladnicky v masivnych davkach.

Katkaaa

Dobry den. Vedel by mi niekto poradit ako porazit silnu tuzbu po sladkostiach koli premnozenej Candide? Velmi sa koli tomu trapim uz velmi velmi dlho koli priznakom.. a s tymto si neviem dat rady... Dakujem za kazdy tip ;)

rozally