Sklamaná, ako ďalej

Príspevok v téme: Sklamaná, ako ďalej
Sklamana45

S priateľom sme spolu jeden rok. Pred dvoma mesiacmi mal priateľ natodeniny.Uvarila som večeru , jeho obľúbené jedlo, dala mu darček a následne sme sa presunuli na oslavu s jeho kamarátmi ktorú som zorganizovala. O dva mesiace som mala narodeniny ja. Ráno mi napísal sms s textom :„Všetko najlepšie :)". Celý deň sa mi nepzval. Večer ako každú sobotu sme išli posedieť do kaviarne so našimi (jeho kamaratmi). Celá som sa vystrojila a tešila sa ako moje narodky dopadnú. Išli sme do kaviarne, kde mi ešte medzi dverami formálne potriasol rukou a tým oslavovanie mojich narodenín skoncilo. Večer sa bavili, dokonca si aj vypili pár pohárikov jamesona. Vstávala som do práce ráno tak som išla domov. Ja mám 23 priateľ 25. On pracuje ja študujem a popri mám brigady. Čo by ste robili na mojom mieste

snehovakralova

Dám ti dobrú radu. Nebud moc dobrá a upnutá na muža. Ako ti tu píše denisaf taká žena ostane naskôr odkopnutá lebo muž v nej má istotu. Taka ktorá varí jeho oblúbené jedlo skáče okolo neho robí čo mu vidí na očiach taká ho začne nudiť a bude hľadať vzrušenie inde. Muž nesmie vidieť že je jediná tvoja možnosť.

Mentor

Tak to je ako píšu má ťa na háku. Ked má moja priateľka narodeniny, meniny či je výročie tak sa teším ako ju môžem potešiť a dačo vymyslím lebo mi na nej záleží.

denisaf

tvoj,, frajer,, ta ma ocividne totalne na haku lebo si az moc dobra a si jeho samozrejmost... ty sa o neho staras ako o boha a on sa ti na narodeniny cely den neozve ... viac by si vazil taku co by tie svoje narodeniny oslavovala nadrbana niekde v bare!!!! ver tomu... dobru zenu si nikto nikdy vazit nebude bude vzdy len handra...

helgaJ