So ženou máme cez 50 rokov. Po prechode manželke už vôbec netúži po sexe. Zriedkakedy ma uspokojí rukou a raz do mesiaca je klasický sex. Ja by som sexoval oveľa viac ale ona už nechce aj hento sa len premôže aby bol kľud. Rozumieme si a inak to neškrípe raz keď som dobiedzal tak mi povedala, že nech idem do bordelu keď tak často chcem. Vtedy som si myslel, že len tak kecá ale aj s kamennou tvárou keď sme debatili mi povedala, že ak mám takú velikánsku chuť nech idem. Kolegov mám prevažne mladších a vedel som že chodia do bordelu lebo sa často o tom rozprávali. Slovo dalo slova a raz ma zobrali v duchu som sa modlil aby som tam nestretol čo ja viem syna lebo všetci mali okolo 30 slobodní aj ženatí. Takto som istý čas navštevoval profesionálky a žena to tolerovala. Kolegovia vždy dali echo o akcii a chodilo sa kade tade.
Po čase som na jednej amatérskej stránke našiel inzerát pani v podobnom veku ako som ja. Kolegovia mi jasne povedali, že tam sa ľudia zoznamujú za účelom sexu. Išiel som na kávu a s mojím velikánskym prekvapením prišla príjemná dáma a hneď sme si padli do oka a chémia zaúradovala. Bola to vdova v mojich rokoch dobre vyzerajúca, rozumná. Povedala, že nechce už žiaden vzťah lebo muža bude vždy milovať len jej chýba sex. Začali sme sa teda stretávať čisto za účelom sexu. Bolo to moc fajn až to raz prasklo keď ma manželka zaskočila otázkou že kto to je a prečo sa s ňou stretávam. Všetko som jej vyklopil že už nechodím do bordelov ale za ňou. Žena mi vyslovene povedala, že to mi nedovolila a začala robiť scény. Nechápem to lebo do bordelov mi dovolila sama chodiť ale stretávať sa s jednou ženou to jej vadí. Navrhol som že ich zoznámim to tiež nechcela. Je to teraz celé pokazené ženu mám stále rád nechcem iný vzťah len sme zas pri tom akože sexe raz za mesiac a začínam mať toho plné zuby. Nestojím o odsúdenie a posmešky len nechápem manželku a jej postoj.
Sex po 50-ke puritáni nereagovať