Chudnutie - aké cviky?

Príspevok v téme: Chudnutie - aké cviky?
Mist

Ahojte,
som žena, 18 rokov a pri mojej výške 164 cm nie som spokojná s váhou 60kg. Chcela by som sa dostať na váhu 55kg. Je mi jasné upravenie stravy atd., o to teraz nejde.
Chcem sa vás spýtať na cviky ktoré mi pomôžu schudnuť hlavne z bokov, brucha a zároven vyšportovať zadok. Drepy mi teda velmi na zadok nepomohli, viac menej vôbec- S brušákmi na brucho tiež vidím nulový výsledok, spravím ich vela bezproblémov a nič z toho.Ďakujem

Matthew

Ahojte, kúpil som si hrazdu, ale nevládzem sa na ňu vytiahnuť... Aké cvky by ste mi odporúčili, aby sa to zmenilo. Vopred ďakujem.

Lara8888

ja mam 169 cm a momentálne 55 kg .... poviem ti ako som schudla ja a to som naozaj nechcela :D každý deň chodím na prechádzky min. 5km max 10 a raz za týždeň 20km.... a to je celé :D

Spolahnisa

Veľa ľudí robí tú chybu, že si myslia, že sa chudne cvičením. To vôbec nie je pravda. Žiadny cvik sám o sebe nespustí spaľovanie tukov. Cviky sú len prostriedok, ako spáliť viac kalórií a teda sa ľahšie dostať do kalorického deficitu. Ten v skutočnosti spúšťa spaľovanie tukov. Správny tréninigový plán by ti mal pomôcť teda spáliť čo najviac energie a zároveň ti pomôcť udržať svaly. Veľa cvikov nespáli takmer nič nehovoriac o tom, že na udržanie svalov sú úplne nevhodné. Lebo nie je chudnutie ako chudnutie. Chceš spáliť tuk a tým mať menšiu váhu. Nie mať menšiu váhu tým, že budeš mať menej svalov. Viac si o tom môžeš prečítať tu fitnessrevolution.sk.

Gima

Čo je HIIT tréning?

HIIT tréning je cvičenie, ktoré sa špecifikuje ako vysokointenzívny intervalový tréning. Perfektne pôsobí na budovanie svalovej hmoty a stará sa o srdcovo- cievnu kondíciu. Pokiaľ ste sa rozhodli schudnúť, žiadne iné cvičenie (ani kardio) vám nezabezpečí lepšie a trvalejšie výsledky ako HIIT, ktorý pracuje s kondíciou a svalmi efektívne a naraz. Charakterizuje ho výbušnosť, dostupnosť a rýchly efekt.
Výhody HIIT tréningu:

Dá sa robiť v rôznych obmenách: bicyklovanie, beh, plávanie, skákanie cez švihadlo, silový tréning, tréning s vlastnou váhou, box, jumping.
Je nenáročný na čas, zaberie 15- 20 minút.
V jednom tréningu spaľujete a zároveň naberáte svalovú hmotu (ktorá vám pomáha počas celej vašej existencie spaľovať kalórie).
Praktikuje sa 2x do týždňa.
Dá sa striedať s kardio cvičením a posilňovaním (2x do týždňa kardio, 1-2x HIIT, 2x posilňovanie).
Je to ideálne cvičenie pre všetky vekové kategórie, aj pre seniorov.
Nepotrebujete navštevovať fitness centrá, dá sa cvičiť doma aj vonku.
Telo po HIIT cvičení vykazuje zvýšenie metabolizmu ešte následujúcich 24 hodín, čo sa nedá povedať o kardiu. To v praxi znamená chudnutie aj po docvičení.

ferdo.mravec

Odporúčam ti pozrieť tento web kde sa dozvieš všetko potrebné vo výzve na zmenu postavy za 21 dní -odkaz odstránený-

Textová Inzercia

Kniha Uzemneni
VIDEJKO ako sa ZBAVIŤ VÍROV a BAKTÉRIÍ

MUDr. Andrea Steinerová - frekvenčná terapia - Liečba budúcnosti

Kniha Uzemneni
NAJLEPŠIE VIDEJKO AKO SI ZLEPŠIT ZDRAVIE

UZEMNENIE - zdraviu prospešný objav všetkých dôb. NAČERPEJTE ENERIGIU A SILU ZEME.