Z politologie za asistentku nejakého politika?

Príspevok v téme: Z politologie za asistentku nejakého politika?
NRSR

Dobrý deň. Chcela by som študovať politologiu v BB. A chcem sa spýtať, či sa dá z takej školy dostať za asistentku nejakého politika/političky? Oplatí sa mi to študovať ak by som v podstate chcela robiť len tú asistentku? či sa tam vôbec dá dostať na takú pozíciu bez známostí... Ďakujem za každú odpoveď :) Pekný večer.

EszterK

Ahoj,
vyštudovala som na Ekonomickej univerzite v Bratislave, ale pracovala som už ako študentka v 2. ročníku na Obchodnej fakulte EUBA.
Ja som sa k tejto práci dostala cez spolubývajúcu na internáte, ktorá už promovala a nestíhala sa venovať práci. Odporučila ma, absolvovala som pohovor a uspela som.
Určite neľutujem, že som robila asistentku, nakoľko som získala aspoň aké - také skúsenosti, určite aj nejaké vedomosti, mala som možnosť spoznať skvelých ľudí a hlavne som sa naučila pozerať na politiku "inými očami".
Nezáleží na tom, či skončíš na Fakulte politických vied a medzinárodných vzťahov v BB, ale na Tvojich predpokladoch. Pri troške šťastie sa môžem k takejto práci dostať aj cez inzerát, príp. cez známych, alebo priamo môžeš osloviť politika a popýtať sa na možnosti. Myslím, že na začiatok je pre Teba dobrá skúsenosť pôsobiť ako asistentka za pár eur a neskôr sa Ti môže naskytnúť aj lepšia príležitosť. Poniektorí pracujú za symbolické 1 eur, ale sú aj takí, ktorí pracujú za niekoľkonásobne vyššie peniaze.

osol

ved chod na stranku nrsr, pozri si poslancov a ich asistentov a lahko zistis, kto aku skolu skoncil. bude ti to aj tak nanic, ale aspon ti svitne.

NRSR

Eszterk a ty si sa tam ako dostala ak sa smiem spýtať? presne takéto príspevky by som potrebovala viacej než tie... konečne niekto zo skusenostami s tou prácou :) a aku mas skolu prosim ta?

EszterK

Ahoj,