Ahojte.. Poznate nejakych ludi co mali prvykrat vztah po 25 a mozno aj po 30... Mam taky problem a citim sa jediny clovek na svete co som uz stary mam 26 a som panic.. Mam sice skolu VS al.nejako mi to uslo.... Hlavne tie vztahy a nejako ma to k babam netahalo... Som samotar a nemam vela casu na volno koli praci... Pomozete mi ? Dik pekne..
vztah po 25
Teraz nechapem ze ci ti ide o to ze si panic alebo ze nemas vztah. To panictvo sa da fixnut jednoducho, so vztahom to uz je trosku viac komplikovanejsie.
v1vp navyse kto mu kazal aby si ho nechal vyfajcit? akoze hovor si co chces ale ak mi nedas relevantny dokaz tak je to len take jedna pani povedala... imho sanca ze sa nakazis v bordeli pri jednorazovke je nizsia ako 1%
v1vp daj link na tu kauzu... a neurazaj ma ja s tebou tiez slusne jednam tak nerob hrdinu na internete...
Neboj, dobre bude.
Ja som v podstate na tom istom, len som o 2 roky mladší a študujem tiež na VŠ, no zatiaľ nevydalo. Nuž musíme veriť, že raz sa to podarí aj keď sám viem aké je to ťažké prežívať sám, keď ty už chceš frajerku a stále to nevidno ružovo.
Absolutne neodporucam radu muza, to s tym bordelom. Budes lutovat, radsej ostan panic, alebo ked uz tak, najdi si normal babu, len na to, ale nech to nieje slapka a nech to nieje za peniaze. Nech je to nejaka nezadana slobodna, ale ani to neodporucam. Lepsie ostat cakat na pravu lasku, ale so slapkou ani za svet, dobre ti radim. Ja som tu chybu urobil a budes lutovat cely zvysok zivota.
mať vzťah nieje hlavným poslaním človeka na zemi. Neber to tak tragický a čierne lebo nič nieje také čierne ako sa zdá. Vieš ako sa hovorí, nálady samé neprichádzajú to len postoj človeka k veci ju robí a na základe toho má človek potom taký život. Hľadaj zmysel a radosť v iných veciach a prestaň riešiť to že nemáš alebo si nemal vzťah.