Dobrý deň, mám 23 rokov, som študentkou VŠ a popritom pracujem, už s rodičmi nebývam, ale žijem s priateľom v Bratislave, kde obaja študujeme. Za rodičmi cestujem raz mesačne na víkend na návštevu. Pri poslednej návšteve som si nechala u rodičov notebook. Mama mi odjakživa prehladávala izbu, ale toto čo urobila už naozaj prekonalo všetky hranice. Heslo k môjmu počítaču je totiž rovnaké ako heslo na wifi, čiže skúsila a prihlásila sa. V počítači našla niekoľko nami odfotených fotiek na ktorých je priateľ veľakrát nahý alebo aspoň značne odhalený, alebo kde si proste časťami tiel navzájom zakrývame určité časti tela, na čom nevidím osobne nič zlé, keďže takéto fotky nikde nezverejňujeme. Moja matka ale urobila tu láskavosť za mňa a cez svoj účet na FB ich zverejnila všetkým svojim priateľom (a teda aj mojim, keďže má niektoré moje kamarátky v priateľoch). Svoje konanie odôvodnila slovami že som také fotky nafotit nemala a že nech každý vie akým hriešnym spôsobom života žijeme. Nemusím asi ani hovoriť ako sa teraz obaja cítime ponížene. Chcela by som sa asi len teraz poradiť ako mame možno dohovoriť alebo aké kroky podniknúť.
Moja mama nie je normálna
Ono väčšinou aj tak vsetci uz vsetko videli, a stihli na to uz zabudnut zenieco videli.... tu ide skor asi o vztah k mame... treba jejpodakovat a povedat zeiz som to davno chcela spravit. Dakujem mami ze si to spravila za mna :)
mna by ale zaujimalo ako to skoncilo... vsetky pribehy tu len zacnu,malokto sem napise ako dopadol... hm co som taka zvedava...jaj
ja888 je to vec nazoru ja si tiez myslim ze sexualita je nieco co by sa nemalo vsade prezentovat najme ak si to ten pozerajuci nepyta napr reklamy. U nas su teraz vsade billboardy - reklama na zoznamku pre prilezitostny styk :) imho to fakt nepatri takto na verejnost. ale ak mi niekto cmajzne fotky mojho ftaka tak prosim nech sa pozrie :) trepne by mi to bolo len ak by to napr poslal mojmu sefovi ale dalo by sa to prezit.napr vydierat by som sa urcite nenechal