Neznášam moju matku - kde nájdem pomoc?

Príspevok v téme: Neznášam moju matku - kde nájdem pomoc?
michelle.pomoc

Porozprávam moju situáciu:

Som študentka na vysokej škole, mám 22 rokov.
Ide o to, že žijem s mamou a so starším bratom, v malom dvojizbovom byte v Bratislave.
S mamou dlhé roky nevychádzam. Čo sa týka otca keď som bola malá, otec ju bil, až ju raz zbil tak, že ju odviezla sanitka. Potom sme sa dlhé roky trápili životom sami traja bez neho, až kým sme vyrástli. Mamu som ako dieťa milovala.

Lenže moja mama ako časom starla a bola sama, začala byť zatrpknutá, zakomplexovaná, neverila ľuďom a začala mi vnucovať jej názory.
Ako som bola v puberte, celé dni sme sa doma hádali, ja mama, ja brat. Vždy keď som potrebovala od mamy podporu, vždy ma odohnala, nadávala mi. Ak bol doma u nás problém, nedokázala nás zobrať sa porozprávať a vydiskutovať si to. U nás boli len hádky a urážanie sa, nerozpávanie, krik. Boli aj mesiace keď moja matka nechcela so mnou hovoriť, lebo bola na niečo urazená. A ja? Ja som bola dospievajúce dieťa. Nemohla som si domov vodiť kamarátov, vždy sa našiel dôvod, že niečo bolo zle. Nenaučila ma povedať slovo ľúbim ťa, ďakujem, prepáč...také slová u nás neexistovali. Nepripravila nás na život medzi ľuďmi.

Matkina rodina nám pomáhala, ale nikdy nevedeli ako sa správala. Vždy ak bol v niečom problém, boli sme my deti vinné za to, že neposlúchame svoju mamu.