Štúdium genetiky

Príspevok v téme: Štúdium genetiky
Michaela15

Dobrý deň. Študujem na strednej pedagogickej škole učiteľstvo ale myslím, že v buducnosti nechcem byť učiteľka, možno v škole ale v škôlke určite nie jednoducho to nie je pre mňa. A tak mám otázku, chcela by som dalej študovať genetiku ale nie na medicíne, len samotne odbor genetika, školy som si už našla, jedna je v Košiciach a druhá v Bratislave. Lenže mám problém a to nie len jeden... za 1. keďže študujem na PG učiteľstvo nemá to nič spoločné z genetikou, síce tu preberáme lud. telo ale to len tak informačne, čiže nejdeme tak do "hlbky" ako možno na gymnáziu. Na gymnázium som nešla preto, lebo mne nejde fyzika a matika, neviem, či by som to zvládla. Po 2. chcem sa spýtať, či sa to študuje len ludská genetika alebo aj rastlín a živočichov(zvierat)? Bola by som rada keby bola aj taká škola, ktorá by sa zaoberala len genetikou človeka ale to asi nie je :/ a po dalšie, niektorý tvrdia na rôznych forach, že tam treba dosť matematiku, je to pravda? Lebo matematika nie je mojou silnou stránkou a bojím sa prijímačiek, lebo viem na 100 percent, že PG ma na to nepripraví :( pomohla by mi nejaká literatúra? študujete to niekto? Prosím za rady a za kazdý príspevok ďakujem :)

Michaela15

Gveilo viem ze robit "experimenty" na živom človeku u nás nie je dovolené a ani neviem, či niekde je. :D ja by som to na zivom cloveku ani nechcela skušať aj ked neviem, či by to na mrtvole malo význam. :D a kontakt som na seba dala uz v jednom prispevku, je tam môj mail. :) a vlastne ani neviem, ci by som to mala kde praktizovat, tie pokusy..neviem, či na SK o to niekto stojí...

Petra_N.

Ahoj,
začítala som sa do Tvojho príspevku a dovolím si, odpovedať Ti z inej strany a to zo strany medičky.
Študujem medicínu 5. rok, takže čo - to už mám odskákané, takže sa Ti pokúsim aspoň sčasti ozrejmiť štúdium medicíny.