Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Chýba mi...

Príspevok v téme: Chýba mi...
som z toho smutná

Chýba mi vlastná posteľ, nikdy som ju doma nemala. Možno sa zasmejete čo píšem, ale je to tak. Bývam v rodinnom dome s mamkou, babkou a sestrou. Mám už po 20tke, ale ešte s nimi bývam, lebo študujem a nemám prácu. Sestra ma už v podstate ,,vyhodila" z izby, kde som s ňou bola a na pohovke, ktorú máme iba jednu v izbe spí už sama, keďže ja chodím domov na 3 dni zo školy. Každý večer spím v spálni s mamou, keď je u svojho priateľa, tak mám sama posteľ. Vždy keď som chcela konečne vlastnú posteľ, tak mi povedala, že v detskej izbe je málo priestoru a že ja už aj tak pôjdem preč po výške, aj sestra a že sa to neoplatí. Ale na jednej pohovke sme sa so sestrou tlačili celý čas. Vždy som si priala mať vlastnú izbu, ale vedela som, že sa mi to nesplní, tak si teraz prajem len vlastnú posteľ :/. Keď aj navrhnem, že si ju sama kúpim, tak mi mamka povie, že nemá miesto v izbe a to je aj pravda. Nemám dostatok financií, aby som si našla vlastné bývanie. Vždy, keď som išla ku kamarátkam a videla, že majú vlastnú posteľ prišlo mi ľúto, že ja nemám. A keď som ešte spávala vedľa sestry na pohovke, tak som sa vôbec nevyspala, budila som sa pravidelne každú noc a už si ani nepamätám deň, kedy som spala 8 hodín bez prerušenia. Trápi ma to a pritom nie som chudobná rodina, máme na to financie, aby som mala vlastnú posteľ, len mamka má vždy argument, že my predsa odídeme, tak je to zbytočné. Ako by ste to vy riešili na mojom mieste? Ďakujem Vám

Messje

mmm,tusila som to,