Zdravím.
Mám 20 rokov, v podstate od nepamäti som mal OCD a depresie, ale neliečil som sa. Teraz to vyústilo do derealizácie a depersonalizácie..
Momentálne študujem v čr, mal som pár krát strašne silnú depersonalizáciu a rozhodol som sa ísť k doktorovi. Pán doktor mi predpísal trittico, ktoré som bral asi dva mesiace, no mal viac nežiadúcich účinkov ako žiadúcich, takže som prešiel na 30mg lerivon.
Liek mi pasuje, takže ho beriem už asi 2a pol mesiaca, no doktor mi predpísal aj Neurol, 0,25 lebo som začal mávať pocity, že sa zbláznim...
Teraz sa mi však strašne prihoršilo. Rodinné problémy boli vždy, no teraz vyústili až za hranicu absolútnej kritiky a absolútneho vrcholu a v škole sa mi taktiež nedarí, pravdepodobne ma vyhodia (za všetko môže derealizácia a depersonalizácia- študujem farmáciu na Karlovke, to je ako keby ste niekomu odtrhli ruku a kázali mu písať ňou).
Som stále v strese, podľa doktora je problém hlavne v tom.. Po novom som v neskutočnom tlaku a cítim strašný hnev. Neviem, či to robia lieky, ale bojím sa, že mám neako posunutý prah sebazáchovy. Nie ako takej, ale keď som niekde, predstavujem si ako práve zoberiem napr. kladivo a rozbijem okná v danej miestnosti a začnem kričať na ľudí a ublížim im, ako ich budem trieskať po hlave kladivom a kričať z celého hrdla. Bojím sa, že to urobím... stále cítim derealizáciu a depersonalizáciu ale neuvedomujem si to nonstop. Strašne sa bojím, tie myšlienky nie sú moje, keď vo vlaku oproti mne sedela tehotná pani, vkuse som myslel na to, že ak sa postavím, že na ňu spadnem a buchnem ju do brucha.