Asi som sa precenila...

Príspevok v téme: Asi som sa precenila...
neschopna

ahojte. som studentkou vysokej skoly a mam toho dost, nezvladam to. stres a unava ... s nikym sa ani nemam o tom porozpravat, mozem si to riesit tak akurat sama so sebou lebo ked sa zacalo s rodicmi tak sa radsej zdekovali prec a ja osm zostala sama v kuchyni, super. dobre vybehla som na nich, ale nic nijaky zaujem nula bodov...citim sa ako loser lebo spoluziacky uz porobili vsetko a ja nie a asi ani neporobim a pekne krasne toto leto ma vyhodia zo skoly. ak chcete kritizovat, ze mam cusat a nestazovat sa, ze su horsie vysky tak vas sklamem, ale som na medicine a horsie jasne podla mna taka informatiky, chemia ano, ale zvysok neviem...som uplne nahnevana na cely svet, na seba, na nespravodlivost co je na skole, na to ze ja stastie nemozem mat, ze ja si musim vsetko ako d.bil odmakat. nemam sil, nejde mi uz nic do hlavy a este k tomu sa iba prejedam, to ma stve este k tomu...na co vlastne toto pisem? lebo sa nemam komu zdoverit a tak si ulavujem aspon takto, aj ked mi to nebude velmi platne...vie niekto nejake riesenie????? ja neviem o ziadnom...zatial vidim vsetko cierne a nechem sa uz ani na intrak vratit do toho pekla :p...

medinka

caute a na farmakologiu sa ako odporucate ucit? myslite ze mi staci si do kocky od hyneka dopisovat veci z lincovej napr? alebo?

neschopna

chodila som na gympel, ale ked sa budes pripravovat poctivo na prijimacky tak je uplne jedno na akej skole si a zo zdravotky vies viac veci do praxe :) a aj tie testy tie zvladnes, mam znameho co bol automechanik a teraz studuje medicinu :D takze vsetko sa da ked sa chce :)

_meno

ahojte

mozno napisem kusok z cesty, ale mnoho ludi hlada na tomto fore pomoc (bud sa sami sebe ani nevenuju, alebo aj ked zacnu, bojoju s okolim).

toto je vysledok socializmu - socialzmus na slovensku zobral ludom zodpovednost za vlastne zivoty.