Vybusny priatel

Príspevok v téme: Vybusny priatel
Viktoria1990

S priatelom sme spolu 4,5 roka.Mame spolu 8 mesacneho syna. A byvame spolu rok a pol.Priatel ma velmi tazku povahu. Vie sa urazit za vsetko mozne, a potom so mnou nerozpravat.Ale najhorsie je to,ze ked sa o nieco rozpravame a nieco sa mu nepaci zacne po mne kricat,dostane ako keby zachvat zurivosti.Uz som mu povedala niekolko krat ze sa mi to nepaci ze po mne krici.Krici na mna aj pred mojimi rodicmi aj pred svojou mamou na mna nakrical.Jeho mama sa ho uz boji,lebo aj na nu uz nakrical.Bojim sa ze nas syn sa ho bude bat.A v poslednej dobe sa to len stupnuje,s tym kricanim.Som smutna s toho,preco sa tak ku mne sprava :( Ja sa stale nejaky problem snazim vyriesit s kludom,ale on iba krici.Ma niekto podobny problem ?

anjelik09

Ja mám tiež taký problém s priateľom. Keďže študujem psychológiu všimla som si jednu vec.Ak ho z niečoho obviním a mám pravdu vtedy začne kričať,teda vrieskať. Ak nie tak ma pokojne upokojí, a všetko je v poriadku. Je to taký obranný mechanizmus,tým , že vrieska vyvolá v žene aj pocit viny a žena začne pochybovať alebo sa radšej ospravedlní len aby sa s partnerom nehádali. Ja už presne viem kedy mi klame a keď som mu toto všetko povedala tak sa mi nakoniec aj priznal.Tiež sa za všetko urážal ale nechala som to tak. POčkala som kým neprišiel on za mnou. Stúpne im hormón do hlavy, treba počkať kým sa upokojí a keď urobí prvý krok tak vtedy mu vysvetliť pokojne všetko čo vás trápi.

Viktoria1990

Netusim ako sa vola hra,co ma nazov hry spolocne s tym ?Prvorade myslim na syna,aby mal otca,potom na seba.Pre mna je moj syn najdolezitejsie co mam.Preto sa pokusim najprv nejak to vyriesit,a ked to nepojde tak budem musiet s tym nieco urobit. Chcem zit v normalnej harmonickej rodine,si myslim ze nechcem tak vela. Aj tak dakujem za Vase nazory a drzte mi palce

soffa