Psychológ

Dede2222

Psychika sorry ale v živote som nebola chorá, na nič sa neliečim, k lekárovi chodím jedine k očnej a zubárovi, ale prišiel taký útlm, že som nevedela existovať, takže som jednoducho musela ísť k psychiatrovi, lebo šarlatánom, ktorým sa hovorí pychológovia som mala na výške dosť počas prednášok, takže som išla k odborníkovi, lebo keď máš problém so zubom tak ideš k zubárovi a nie k hygienikovi..takže aj p. Albertová ak vidí nejaký problém, ktorý vie, že nezvládne, tak posunie psychiatrovi..ako každý správny odborník, vie čo je v jeho silách...

psychika

ja som u albertovej bola s uplne inym problemom - ciste fyzickym, cize telesna choroba a dost vyrazne mi ta liecba pomohla aj na psychiku. takze si myslim ze aj v niektorych tych vasich psychickych problemoch by mohla byt pricina v telesnych organoch, ved telo a psychika je stale jeden clovek a vsetko to so vsetkym suvisi. mozno preto nezaberaju niekedy lieky ktore su len na psychiku.
ale zase som pocula aj to, ze albertova v niektorych pripadoch sama posiela k psychiatrovi. a to celkom nechapem z akeho dovodu.

Dede2222

Meretseger...u nás v okolí som jediná s BAP, to mi povedal psychiater..má ešte jednu, ale tá za ním chodí z BA..takže sa nečudujem, že nemajú lieky,ale čakať na ne 2 dni, trošku šok..:) ale asi si budem musieť zvyknúť...čo už..

Meretseger

U nás v lekárni (aspoň v tej, čo tam chodím, inak ich tu je milión) takmer nikdy nemajú lieky, čo beriem, až sa cítim ako jediná široko ďaleko s BAP. Najradšej by som sa spýtala, či ich tu ešte niekto berie:)
Ale zakaždým ich objednajú a najneskôr do ďalšieho dňa si po ne dôjdem. Preboha, vám ich neobjednajú?

Dede2222

Nebol nadšený, ale zhodnotil to slovami, vidím, že ste si nesadli, ale správou, že k žiadnemu psychológovi nepôjdem, nebol nadšený..